Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

Základná škola s MŠ, A. Felcána 4, Hlohovec

300 žiakov (z toho 0 externých)
3 zo sociálne znevýhodneného prostredia
22 pedagógov (šk. rok 2021/2022)

+ INEKO Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2014/15 - 2017/18)

7,1
škola s výbornými výsledkami žiakov
čo to znamená?
8,5Testovanie 5
5,9Inšpekcia
7,3Testovanie 9
5,1Mimoriadne výsledky

Hodnotenie používateľmi

(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Kvalita pedagógov
Odborné znalosti pedagógov, ich motivácie pre vzdelávanie nad rámec základného učiva
Prístup pedagógov
Spôsob odovzdávania vedomostí a komunikácie so žiakmi, prístup pri domácich úlohách a skúšaní
Stav a vybavenie školy
Stav budov, tried, jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Prostredie školy a klíma
Pocit žiakov z prostredia školy, jej atmosféry a okolia, ponuka mimoškolských aktivít
Celkové hodnotenie(počíta sa automaticky)
-
zatiaľ nehodnotené
Pridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2017/18)

Testovanie 5
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
48
63
61
na základe 32 žiakov
+Matematika
56
67
63
na základe 32 žiakov
+Maďarský jazyk
-
-
64
 
 
Testovanie 9
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
84
70
62
na základe 18 žiakov
+Matematika
85
67
54
na základe 18 žiakov
+Maďarský jazyk
-
-
59
 
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
-
-
61
 
 
Inšpekcia
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Riadenie školy
14
63
81
inšpekcia v šk. roku 2013/14
+Podmienky výchovy a vzdelávania
28
79
83
inšpekcia v šk. roku 2013/14
+Výchovno-vzdelávací proces
37
72
73
inšpekcia v šk. roku 2013/14
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
97
3,0
0,3
800 € na 265 žiakov
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
41
8,3
10,7
22 učiteľov na 265 žiakov
+Využívanie IKT / DT
15
86 %
94 %
19 z 22 učiteľov
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
1 211 €
2 391 €
321 005 € na 265 žiakov
+Vlastné zdroje školy
94
3,4 %
1,6 %
10 528 € k 310 477 €
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet žiakov
69
265
216
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
2
13
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0,8 %
6,6 %
+Počet pedagógov
71
22
17
 

Komentár školy

Pokiaľ máte záujem, pošlite, prosím, stručný text predstavujúci vašu školu, spolu s najväčšími dosiahnutými úspechmi, na .

Komentáre používateľov

30.03.2020, 12:52, INEKO
V šk. roku 2018/19 vykonala Štátna školská inšpekcia (ŠŠI) na tejto škole inšpekciu vo vzťahu k vykonávaniu Testovania 5 a zistila nižšie uvedené nedostatky, ktoré mohli ovplyvniť výsledok daného testovania žiakov na škole:
- Nedôsledné oboznámenie sa administrátorov a externého dozoru s príslušnými pokynmi NÚCEM sa prejavilo v menej dôslednom plnení povinností z nich vyplývajúcich.
- V ZŠ sa pri oddeľovaní originálov a kópií odpoveďových hárkov z predmetu matematika v skupine 01 zistilo, že v záhlaví jedného z nich chýbali údaje – testová forma, kód testu. Riaditeľka školy kontaktovala pracovníkov NÚCEM a na základe ich pokynov školská koordinátorka chýbajúce údaje doplnila.
(zdroj: https://www.ssiba.sk/admin/fckeditor/editor/userfiles/file/Dokumenty/SPRAVY/2019/123_SS_T5_ZS.pdf)