Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

Základná škola s MŠ, A. Felcána 4, Hlohovec

300 žiakov (z toho 0 externých)
3 zo sociálne znevýhodneného prostredia
22 pedagógov (šk. rok 2021/2022)

+ INEKO Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2015/16 - 2018/19)

7,2
škola s výbornými výsledkami žiakov
čo to znamená?
8,4Testovanie 5
6,1Inšpekcia
8,1Testovanie 9
2,9Mimoriadne výsledky

Hodnotenie používateľmi

(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Kvalita pedagógov
Odborné znalosti pedagógov, ich motivácie pre vzdelávanie nad rámec základného učiva
Prístup pedagógov
Spôsob odovzdávania vedomostí a komunikácie so žiakmi, prístup pri domácich úlohách a skúšaní
Stav a vybavenie školy
Stav budov, tried, jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Prostredie školy a klíma
Pocit žiakov z prostredia školy, jej atmosféry a okolia, ponuka mimoškolských aktivít
Celkové hodnotenie(počíta sa automaticky)
-
zatiaľ nehodnotené
Pridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2018/19)

Testovanie 5
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
66
62
57
na základe 23 žiakov
+Matematika
70
65
57
na základe 23 žiakov
+Maďarský jazyk
-
-
52
 
 
Testovanie 9
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
81
68
59
na základe 17 žiakov
+Matematika
87
73
59
na základe 17 žiakov
+Maďarský jazyk
-
-
55
 
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
-
-
61
 
 
Inšpekcia
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Riadenie školy
15
63
80
inšpekcia v šk. roku 2013/14
+Podmienky výchovy a vzdelávania
28
79
83
inšpekcia v šk. roku 2013/14
+Výchovno-vzdelávací proces
41
72
72
inšpekcia v šk. roku 2013/14
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
90
0,0
0,3
0 € na 278 žiakov
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
26
7,6
10,9
21 učiteľov na 278 žiakov
+Využívanie IKT / DT
100
100 %
95 %
21 z 21 učiteľov
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
2 085 €
2 667 €
579 761 € na 278 žiakov
+Vlastné zdroje školy
89
1,4 %
1,7 %
7 881 € k 571 880 €
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet žiakov
70
278
219
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
2
14
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0,7 %
7,3 %
+Počet pedagógov
67
21
18
 

Komentár školy

Pokiaľ máte záujem, pošlite, prosím, stručný text predstavujúci vašu školu, spolu s najväčšími dosiahnutými úspechmi, na .

Komentáre používateľov

30.03.2020, 12:52, INEKO
V šk. roku 2018/19 vykonala Štátna školská inšpekcia (ŠŠI) na tejto škole inšpekciu vo vzťahu k vykonávaniu Testovania 5 a zistila nižšie uvedené nedostatky, ktoré mohli ovplyvniť výsledok daného testovania žiakov na škole:
- Nedôsledné oboznámenie sa administrátorov a externého dozoru s príslušnými pokynmi NÚCEM sa prejavilo v menej dôslednom plnení povinností z nich vyplývajúcich.
- V ZŠ sa pri oddeľovaní originálov a kópií odpoveďových hárkov z predmetu matematika v skupine 01 zistilo, že v záhlaví jedného z nich chýbali údaje – testová forma, kód testu. Riaditeľka školy kontaktovala pracovníkov NÚCEM a na základe ich pokynov školská koordinátorka chýbajúce údaje doplnila.
(zdroj: https://www.ssiba.sk/admin/fckeditor/editor/userfiles/file/Dokumenty/SPRAVY/2019/123_SS_T5_ZS.pdf)