Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

Základná škola s MŠ, A. Felcána 4, Hlohovec

310 žiakov (z toho 0 externých)
2 zo sociálne znevýhodneného prostredia
23 pedagógov (šk. rok 2022/2023)

+ INEKO Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2010/11 - 2013/14)

4,8
škola s priemernými výsledkami žiakov
čo to znamená?
-Testovanie 5
5,7Inšpekcia
5,9Testovanie 9
0,4Mimoriadne výsledky
Zložky hodnotenia zobrazené šedým odtieňom boli vypočítané na menšej vzorke, než štandardne určuje metodika, preto môžu byť menej výpovedné a v rebríčkoch sa hodnotenie školy alebo jeho zložky štandardne vôbec nezobrazujú.

Hodnotenie používateľmi

(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Kvalita pedagógov
Odborné znalosti pedagógov, ich motivácie pre vzdelávanie nad rámec základného učiva
Prístup pedagógov
Spôsob odovzdávania vedomostí a komunikácie so žiakmi, prístup pri domácich úlohách a skúšaní
Stav a vybavenie školy
Stav budov, tried, jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Prostredie školy a klíma
Pocit žiakov z prostredia školy, jej atmosféry a okolia, ponuka mimoškolských aktivít
Celkové hodnotenie(počíta sa automaticky)
-
zatiaľ nehodnotené
Pridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2013/14)

Testovanie 5
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
-
-
-
 
+Matematika
-
-
-
 
+Maďarský jazyk
-
-
-
 
 
Testovanie 9
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
29
57
61
na základe 18 žiakov
+Matematika
55
55
53
na základe 18 žiakov
+Maďarský jazyk
-
-
56
 
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
-
-
68
 
 
Inšpekcia
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Riadenie školy
9
63
82
inšpekcia v šk. roku 2013/14
+Podmienky výchovy a vzdelávania
43
79
79
inšpekcia v šk. roku 2013/14
+Výchovno-vzdelávací proces
20
72
79
inšpekcia v šk. roku 2013/14
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
89
0,0
0,3
0 € na 230 žiakov
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
20
7,4
10,8
17 učiteľov na 230 žiakov
+Využívanie IKT / DT
6
24 %
64 %
4 z 17 učiteľov
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
1 512 €
1 938 €
347 815 € na 230 žiakov
+Vlastné zdroje školy
90
1,9 %
1,4 %
6 523 € k 341 293 €
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet žiakov
67
230
210
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
4
27
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
1,7 %
15,7 %
+Počet pedagógov
63
17
17
 

Komentár školy

Pokiaľ máte záujem, pošlite, prosím, stručný text predstavujúci vašu školu, spolu s najväčšími dosiahnutými úspechmi, na .

Komentáre používateľov

30.03.2020, 12:52, INEKO
V šk. roku 2018/19 vykonala Štátna školská inšpekcia (ŠŠI) na tejto škole inšpekciu vo vzťahu k vykonávaniu Testovania 5 a zistila nižšie uvedené nedostatky, ktoré mohli ovplyvniť výsledok daného testovania žiakov na škole:
- Nedôsledné oboznámenie sa administrátorov a externého dozoru s príslušnými pokynmi NÚCEM sa prejavilo v menej dôslednom plnení povinností z nich vyplývajúcich.
- V ZŠ sa pri oddeľovaní originálov a kópií odpoveďových hárkov z predmetu matematika v skupine 01 zistilo, že v záhlaví jedného z nich chýbali údaje – testová forma, kód testu. Riaditeľka školy kontaktovala pracovníkov NÚCEM a na základe ich pokynov školská koordinátorka chýbajúce údaje doplnila.
(zdroj: https://www.ssiba.sk/admin/fckeditor/editor/userfiles/file/Dokumenty/SPRAVY/2019/123_SS_T5_ZS.pdf)