Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.
Zložky hodnotenia zobrazené šedým odtieňom boli vypočítané na menšej vzorke, než štandardne určuje metodika, preto môžu byť menej výpovedné a v rebríčkoch sa hodnotenie školy alebo jeho zložky štandardne vôbec nezobrazujú.
Hodnotenie používateľmi
(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Pokiaľ máte záujem, pošlite, prosím, stručný text predstavujúci vašu školu, spolu s najväčšími dosiahnutými úspechmi, na .
Komentáre používateľov
06.02.2018, 19:54, Mgr.Janka Hanečáková
"Veľký podiel žiakov zo sociálne znevýhodneného prostredia môže negatívne ovplyvniť priemerné výsledky žiakov školy, keďže majú obmedzené možnosti vzdelávania sa mimo školského vyučovania"-toto je konštatovanie MŠVVaŠ SR. O škole ako takej, jej práci s takými to deťmi a žiakmi, nič nevypovedá. Ako príklad pre neučiteľskú verejnosť snáď bude toto: ak ste v mínuse na osobnom účte, koľko energie musíte vynaložiť,aby ste sa dostali na nulu? Niekedy aj celý produktívny život! A až potom-ak vôbec-máte možnosť byť v plusových číslach. Tá energia však nebola nadarmo vynaložená, toto vie oceniť každý civilizovaný človek....