Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy, čiže to, aké zručnosti a vedomosti škola v danom období odovzdala svojim žiakom. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.

Pre získanie presnejšieho obrazu by sa rodičia mali škôl pýtať na ďalšie uplatnenie absolventov, či už v prijímaní na vyšší stupeň vzdelávania alebo pri vstupe na trh práce. Dôležité sú aj informácie o účasti študentov na rôznych súťažiach, o technickom vybavení alebo o štruktúre predmetov.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

Základná škola, Kollárova 2, Svätý Jur

539 žiakov (z toho 0 externých)
0 zo sociálne znevýhodneného prostredia
32 pedagógov (šk. rok 2019/2020)

+ INEKO Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2010/11 - 2013/14)

5,7
škola s dobrými výsledkami žiakov
čo to znamená?
-Testovanie 5
-Inšpekcia
7,1Testovanie 9
0,0Mimoriadne výsledky

Hodnotenie používateľmi

(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Kvalita pedagógov
Odborné znalosti pedagógov, ich motivácie pre vzdelávanie nad rámec základného učiva
Prístup pedagógov
Spôsob odovzdávania vedomostí a komunikácie so žiakmi, prístup pri domácich úlohách a skúšaní
Stav a vybavenie školy
Stav budov, tried, jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Prostredie školy a klíma
Pocit žiakov z prostredia školy, jej atmosféry a okolia, ponuka mimoškolských aktivít
Celkové hodnotenie(počíta sa automaticky)
3,7
3 hodnotenia
Pridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2013/14)

Testovanie 5
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
-
-
-
 
+Matematika
-
-
-
 
+Maďarský jazyk
-
-
-
 
 
Testovanie 9
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
89
71
61
na základe 22 žiakov
+Matematika
65
58
53
na základe 22 žiakov
+Maďarský jazyk
-
-
56
 
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
-
-
68
 
 
Inšpekcia
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Riadenie školy
-
-
82
inšpekcia od šk. roku 2006/07 neprebehla
+Podmienky výchovy a vzdelávania
-
-
79
inšpekcia od šk. roku 2006/07 neprebehla
+Výchovno-vzdelávací proces
-
-
79
inšpekcia od šk. roku 2006/07 neprebehla
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
89
0,0
0,3
0 € na 389 žiakov
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
5
6,4
10,8
25 učiteľov na 389 žiakov
+Využívanie IKT / DT
84
96 %
64 %
24 z 25 učiteľov
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
1 339 €
1 938 €
520 750 € na 389 žiakov
+Vlastné zdroje školy
53
0,0 %
1,4 %
0 € k 520 749 €
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet žiakov
83
389
210
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0
27
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0,0 %
15,8 %
+Počet pedagógov
79
25
17
 

Komentár školy

Vladimír Vajcík, riaditeľ školy
Škola sa zameriava na kvalitné zvládnutie prírodovedných predmetov a anglického jazyka, spolu s posilnením environmentálnej výchovy. Vo vyučovaní využívame projektové vyučovanie. Výhodou školy je že v každej triede máme pripojenie na internet a interaktívnu tabuľu. Učitelia majú osobné netbooky a zároveň má školy dostatok výukového SW pre všetky predmety a ročníky. V mimoškolskej oblasti ponúkame žiakom v priemere 25 krúžkov ročne.

Komentáre používateľov