Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy, čiže to, aké zručnosti a vedomosti škola v danom období odovzdala svojim žiakom. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.
Pre získanie presnejšieho obrazu by sa rodičia mali škôl pýtať na ďalšie uplatnenie absolventov, či už v prijímaní na vyšší stupeň vzdelávania alebo pri vstupe na trh práce. Dôležité sú aj informácie o účasti študentov na rôznych súťažiach, o technickom vybavení alebo o štruktúre predmetov.
Škola sa zameriava na kvalitné zvládnutie prírodovedných predmetov a anglického jazyka, spolu s posilnením environmentálnej výchovy. Vo vyučovaní využívame projektové vyučovanie. Výhodou školy je že v každej triede máme pripojenie na internet a interaktívnu tabuľu. Učitelia majú osobné netbooky a zároveň má školy dostatok výukového SW pre všetky predmety a ročníky.
V mimoškolskej oblasti ponúkame žiakom v priemere 25 krúžkov ročne.