Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

Základná škola, Školská 2, Stupava

1410 žiakov (z toho 0 externých)
0 zo sociálne znevýhodneného prostredia
81 pedagógov (šk. rok 2022/2023)

+ INEKO Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2015/16 - 2018/19)

7,4
škola s výbornými výsledkami žiakov
čo to znamená?
9,3Testovanie 5
-Inšpekcia
7,9Testovanie 9
3,9Mimoriadne výsledky

Hodnotenie používateľmi

(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Kvalita pedagógov
Odborné znalosti pedagógov, ich motivácie pre vzdelávanie nad rámec základného učiva
Prístup pedagógov
Spôsob odovzdávania vedomostí a komunikácie so žiakmi, prístup pri domácich úlohách a skúšaní
Stav a vybavenie školy
Stav budov, tried, jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Prostredie školy a klíma
Pocit žiakov z prostredia školy, jej atmosféry a okolia, ponuka mimoškolských aktivít
Celkové hodnotenie(počíta sa automaticky)
4,3
3 hodnotenia
Zobraziť komentáre používateľovPridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2018/19)

Testovanie 5
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
89
69
57
na základe 138 žiakov
+Matematika
85
69
57
na základe 138 žiakov
+Maďarský jazyk
-
-
52
 
 
Testovanie 9
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
64
64
59
na základe 78 žiakov
+Matematika
67
66
59
na základe 78 žiakov
+Maďarský jazyk
-
-
55
 
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
-
-
61
 
 
Inšpekcia
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Riadenie školy
-
-
80
inšpekcia od šk. roku 2009/10 neprebehla
+Podmienky výchovy a vzdelávania
-
-
83
inšpekcia od šk. roku 2009/10 neprebehla
+Výchovno-vzdelávací proces
-
-
72
inšpekcia od šk. roku 2009/10 neprebehla
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
90
0,3
0,3
400 € na 1191 žiakov
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
2
6,0
10,9
71 učiteľov na 1191 žiakov
+Využívanie IKT / DT
100
100 %
95 %
71 z 71 učiteľov
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
1 993 €
2 667 €
2 373 711 € na 1 191 žiakov
+Vlastné zdroje školy
92
2,0 %
1,7 %
47 667 € k 2 326 040 €
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet žiakov
100
1 191
219
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0
14
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0,0 %
7,3 %
+Počet pedagógov
100
71
18
 

Komentár školy

Pokiaľ máte záujem, pošlite, prosím, stručný text predstavujúci vašu školu, spolu s najväčšími dosiahnutými úspechmi, na .

Komentáre používateľov

11.04.2019, 13:35, Pavol Stasik
Skola vyucuje CLIL metodou anglicky jazyk native speakrami. Ma sportove treidy. Matematiku na 1. stupni vyucuje uz vacsina ucitelov Hejneho metodou. Vysoko hodnotim napredovanie a vzdelavanie sa ucitolov a podporu vedenia skoly a sucasne velmi caste vyuzivanie elektroniky a inych didaktickych prostriedkov prakticky vsetkymi ucitelmi. Len tak dalej. Ako rodicia drzime palce v dalsom rozvoji.