Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

Základná škola, Školská 2, Stupava

1410 žiakov (z toho 0 externých)
0 zo sociálne znevýhodneného prostredia
81 pedagógov (šk. rok 2022/2023)

+ INEKO Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2013/14 - 2016/17)

6,7
škola s veľmi dobrými výsledkami žiakov
čo to znamená?
8,5Testovanie 5
-Inšpekcia
8,0Testovanie 9
1,2Mimoriadne výsledky

Hodnotenie používateľmi

(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Kvalita pedagógov
Odborné znalosti pedagógov, ich motivácie pre vzdelávanie nad rámec základného učiva
Prístup pedagógov
Spôsob odovzdávania vedomostí a komunikácie so žiakmi, prístup pri domácich úlohách a skúšaní
Stav a vybavenie školy
Stav budov, tried, jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Prostredie školy a klíma
Pocit žiakov z prostredia školy, jej atmosféry a okolia, ponuka mimoškolských aktivít
Celkové hodnotenie(počíta sa automaticky)
4,3
3 hodnotenia
Zobraziť komentáre používateľovPridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2016/17)

Testovanie 5
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
76
70
62
na základe 102 žiakov
+Matematika
70
68
60
na základe 102 žiakov
+Maďarský jazyk
-
-
56
 
 
Testovanie 9
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
87
70
60
na základe 68 žiakov
+Matematika
82
65
54
na základe 68 žiakov
+Maďarský jazyk
-
-
65
 
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
-
-
67
 
 
Inšpekcia
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Riadenie školy
-
-
81
inšpekcia od šk. roku 2007/08 neprebehla
+Podmienky výchovy a vzdelávania
-
-
82
inšpekcia od šk. roku 2007/08 neprebehla
+Výchovno-vzdelávací proces
-
-
75
inšpekcia od šk. roku 2007/08 neprebehla
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
91
0,0
0,3
0 € na 992 žiakov
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
7
6,5
10,7
64 učiteľov na 992 žiakov
+Využívanie IKT / DT
66
84 %
70 %
54 z 64 učiteľov
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
1 774 €
2 328 €
1 760 175 € na 992 žiakov
+Vlastné zdroje školy
90
1,8 %
2,0 %
31 835 € k 1 728 340 €
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet žiakov
100
992
213
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0
10
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0,0 %
5,1 %
+Počet pedagógov
100
64
17
 

Komentár školy

Pokiaľ máte záujem, pošlite, prosím, stručný text predstavujúci vašu školu, spolu s najväčšími dosiahnutými úspechmi, na .

Komentáre používateľov

11.04.2019, 13:35, Pavol Stasik
Skola vyucuje CLIL metodou anglicky jazyk native speakrami. Ma sportove treidy. Matematiku na 1. stupni vyucuje uz vacsina ucitelov Hejneho metodou. Vysoko hodnotim napredovanie a vzdelavanie sa ucitolov a podporu vedenia skoly a sucasne velmi caste vyuzivanie elektroniky a inych didaktickych prostriedkov prakticky vsetkymi ucitelmi. Len tak dalej. Ako rodicia drzime palce v dalsom rozvoji.