Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

ZŠ - Alapiskola, Školská 330, Jelenec

401 žiakov (z toho 0 externých)
0 zo sociálne znevýhodneného prostredia
34 pedagógov (šk. rok 2023/2024)

+ INEKO Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2015/16 - 2018/19)

5,7
škola s dobrými výsledkami žiakov
čo to znamená?
7,0Testovanie 5
-Inšpekcia
6,9Testovanie 9
0,9Mimoriadne výsledky

Hodnotenie používateľmi

(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Kvalita pedagógov
Odborné znalosti pedagógov, ich motivácie pre vzdelávanie nad rámec základného učiva
Prístup pedagógov
Spôsob odovzdávania vedomostí a komunikácie so žiakmi, prístup pri domácich úlohách a skúšaní
Stav a vybavenie školy
Stav budov, tried, jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Prostredie školy a klíma
Pocit žiakov z prostredia školy, jej atmosféry a okolia, ponuka mimoškolských aktivít
Celkové hodnotenie(počíta sa automaticky)
5,0
1 hodnotenie
Zobraziť komentáre používateľovPridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2018/19)

Testovanie 5
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
22
50
57
na základe 24 žiakov
+Matematika
36
57
57
na základe 26 žiakov
+Maďarský jazyk
100
82
52
na základe 2 žiakov
 
Testovanie 9
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
26
55
59
na základe 17 žiakov
+Matematika
78
69
59
na základe 20 žiakov
+Maďarský jazyk
88
71
55
na základe 3 žiakov
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
96
90
61
na základe 3 žiakov
 
Inšpekcia
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Riadenie školy
-
-
80
inšpekcia od šk. roku 2009/10 neprebehla
+Podmienky výchovy a vzdelávania
-
-
83
inšpekcia od šk. roku 2009/10 neprebehla
+Výchovno-vzdelávací proces
-
-
72
inšpekcia od šk. roku 2009/10 neprebehla
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
90
0,0
0,3
0 € na 294 žiakov
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
55
9,5
10,9
28 učiteľov na 294 žiakov
+Využívanie IKT / DT
100
100 %
95 %
28 z 28 učiteľov
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
2 665 €
2 667 €
783 639 € na 294 žiakov
+Vlastné zdroje školy
86
1,1 %
1,7 %
8 577 € k 775 061 €
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet žiakov
72
294
219
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0
14
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0,0 %
7,3 %
+Počet pedagógov
80
28
18
 

Komentár školy

Pokiaľ máte záujem, pošlite, prosím, stručný text predstavujúci vašu školu, spolu s najväčšími dosiahnutými úspechmi, na .

Komentáre používateľov

30.03.2020, 12:52, INEKO
Táto škola patrí medzi školy, ktoré aktívne využívajú systém elektronického testovania (ide o testovanie, ktoré vykonáva NÚCEM). Takúto skutočnosť považujeme za pozitívum – vypovedá to podľa nás o tom, že tieto školy sú aktívne a otvorené, majú záujem o moderné metódy, transparentnosť a tiež dbajú na vybavenie svojej školy.
Poznámka: škola využíva e-Test na bežné elektronické (tzv. „školské“) testovania, no zatiaľ sa nezapája do elektronického testovania v rámci riadnych termínov certifikačných meraní Testovania 9 a externej časti maturitnej skúšky.
22.10.2015, 14:01, Miroslav Bogr
Neviem z akých údajov vychádzajú zostavovatelia tohto hodnotenia, no minimálne v dvoch kritériách považujem bodovanie za hlboko podhodnotené do takej miery, že poškodzuje meno a kvalitu školy. Ide o bodové hodnotenie v oblasti účasti na súťažiach a o hodnotenie v oblasti pedagogický zbor. Hodnoty 1,7 resp. 3,2 nemôžu v žiadnom prípade odrážať skutočnosť. Škola dlhodobo vykazuje významné úspechy na predmetových olympiádach a postupových súťažiach i športových súťažiach v rámci Nitrianskeho okresu. Vo vyhodnotení za školský rok 2014/15 bola celkovo na 2. mieste v okrese vo vedomostných súťažiach! V športových súťažiach na 5. mieste. A na podobné umiestnenia získala aj v predošlých školských rokoch. Čo sa týka pedagogického zboru, tak škola disponuje výlučne vysoko kvalifikovanými učiteľmi, ktorí sa neustále vzdelávajú, zvyšujú a rozširujú si kvalifikáciu, zapajajú sa do projektov a ktorí so žiakmi dosahujú na súťažiach vynikajúce výsledky. Na základe akých kritérií by mali mať takéto nízke bodové ohodnotenie? Nepovažujem toto hodnotenie za také, ktoré by mohlo seriózne odrážať skutočnú kvalitu školy.