Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

ZŠ - Alapiskola, Školská 330, Jelenec

401 žiakov (z toho 0 externých)
0 zo sociálne znevýhodneného prostredia
34 pedagógov (šk. rok 2023/2024)

+ INEKO Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2008/09 - 2011/12)

4,0
škola s priemernými výsledkami žiakov
čo to znamená?
-Testovanie 5
10Inšpekcia
4,9Testovanie 9
0,3Mimoriadne výsledky

Hodnotenie používateľmi

(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Kvalita pedagógov
Odborné znalosti pedagógov, ich motivácie pre vzdelávanie nad rámec základného učiva
Prístup pedagógov
Spôsob odovzdávania vedomostí a komunikácie so žiakmi, prístup pri domácich úlohách a skúšaní
Stav a vybavenie školy
Stav budov, tried, jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Prostredie školy a klíma
Pocit žiakov z prostredia školy, jej atmosféry a okolia, ponuka mimoškolských aktivít
Celkové hodnotenie(počíta sa automaticky)
5,0
1 hodnotenie
Zobraziť komentáre používateľovPridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2009/10)

Testovanie 5
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
-
-
-
 
+Matematika
-
-
-
 
+Maďarský jazyk
-
-
-
 
 
Testovanie 9
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
61
69
67
na základe 33 žiakov
+Matematika
71
66
59
na základe 33 žiakov
+Maďarský jazyk
56
66
62
na základe 14 žiakov
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
93
79
61
na základe 14 žiakov
 
Inšpekcia
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Riadenie školy
-
-
81
inšpekcia od šk. roku 2006/07 neprebehla
+Podmienky výchovy a vzdelávania
-
-
77
inšpekcia od šk. roku 2006/07 neprebehla
+Výchovno-vzdelávací proces
-
-
84
inšpekcia od šk. roku 2006/07 neprebehla
+9. ročník Slovenský jazyk
100
89
52
inšpekcia v šk. roku 2009/10
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
92
0,0
0,2
0 € na 333 žiakov
 
Účasti na súťažiach
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet účastí na súťažiach
93
5,0
1,8
z max. počtu 9 súťaží
+Komparo - Matematika
88
0,0
0,2
z max. počtu 4 umiestnení
+Komparo - Slovenský jazyk
88
0,0
0,2
z max. počtu 4 umiestnení
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
46
8,4
10,2
28 učiteľov na 333 žiakov
+Využívanie IKT / DT
-
-
85 %
 
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
1 353 €
1 610 €
450 459 € na 333 žiakov
+Vlastné zdroje školy
50
0,0 %
1,3 %
0 € k 450 458 €
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet žiakov
-
-
-
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
-
-
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
-
-
+Počet pedagógov
-
-
-
 

Komentár školy

Pokiaľ máte záujem, pošlite, prosím, stručný text predstavujúci vašu školu, spolu s najväčšími dosiahnutými úspechmi, na .

Komentáre používateľov

30.03.2020, 12:52, INEKO
Táto škola patrí medzi školy, ktoré aktívne využívajú systém elektronického testovania (ide o testovanie, ktoré vykonáva NÚCEM). Takúto skutočnosť považujeme za pozitívum – vypovedá to podľa nás o tom, že tieto školy sú aktívne a otvorené, majú záujem o moderné metódy, transparentnosť a tiež dbajú na vybavenie svojej školy.
Poznámka: škola využíva e-Test na bežné elektronické (tzv. „školské“) testovania, no zatiaľ sa nezapája do elektronického testovania v rámci riadnych termínov certifikačných meraní Testovania 9 a externej časti maturitnej skúšky.
22.10.2015, 14:01, Miroslav Bogr
Neviem z akých údajov vychádzajú zostavovatelia tohto hodnotenia, no minimálne v dvoch kritériách považujem bodovanie za hlboko podhodnotené do takej miery, že poškodzuje meno a kvalitu školy. Ide o bodové hodnotenie v oblasti účasti na súťažiach a o hodnotenie v oblasti pedagogický zbor. Hodnoty 1,7 resp. 3,2 nemôžu v žiadnom prípade odrážať skutočnosť. Škola dlhodobo vykazuje významné úspechy na predmetových olympiádach a postupových súťažiach i športových súťažiach v rámci Nitrianskeho okresu. Vo vyhodnotení za školský rok 2014/15 bola celkovo na 2. mieste v okrese vo vedomostných súťažiach! V športových súťažiach na 5. mieste. A na podobné umiestnenia získala aj v predošlých školských rokoch. Čo sa týka pedagogického zboru, tak škola disponuje výlučne vysoko kvalifikovanými učiteľmi, ktorí sa neustále vzdelávajú, zvyšujú a rozširujú si kvalifikáciu, zapajajú sa do projektov a ktorí so žiakmi dosahujú na súťažiach vynikajúce výsledky. Na základe akých kritérií by mali mať takéto nízke bodové ohodnotenie? Nepovažujem toto hodnotenie za také, ktoré by mohlo seriózne odrážať skutočnú kvalitu školy.