Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

Súkromné gymnázium, Vážska 32, Bratislava - Vrakuňa

165 žiakov (z toho 63 externých)
0 zo sociálne znevýhodneného prostredia
16 pedagógov (šk. rok 2022/2023)

+ INEKO Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2011/12 - 2014/15)

-
škola s malým počtom žiakov / absolventov
čo to znamená?
-Maturity
-Pridaná hodnota
3,1Nezamestnanosť absolventov
5,9Prijímanie na VŠ v SR
1,8Mimoriadne výsledky
6,8Inšpekcia

Hodnotenie používateľmi

(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Kvalita pedagógov
Odborné znalosti pedagógov, ich motivácie pre vzdelávanie nad rámec základného učiva
Prístup pedagógov
Spôsob odovzdávania vedomostí a komunikácie so žiakmi, prístup pri domácich úlohách a skúšaní
Stav a vybavenie školy
Stav budov, tried, odborných miestností (napr. učební), jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Prostredie školy a klíma
Pocit žiakov z prostredia školy, jej atmosféry a okolia, ponuka mimoškolských aktivít
Celkové hodnotenie(počíta sa automaticky)
3,0
4 hodnotenia
Pridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2014/15)

Maturity
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Slovenský jazyk
1
47
65
na základe 19 žiakov
+Matematika
-
-
51
 
+Maďarský jazyk
-
-
61
 
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
-
-
53
 
+Anglický jazyk B1
-
-
86
 
+Anglický jazyk B2
27
63
68
na základe 15 žiakov
+Anglický jazyk C1
-
-
-
 
+Nemecký jazyk B1
-
-
-
 
+Nemecký jazyk B2
26
39
50
na základe 3 žiakov
+Nemecký jazyk C1
-
-
-
 
 
Pridaná hodnota
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Pridaná hodnota zo slovenského jazyka
-
-
0,35
 
 
Nezamestnanosť absolventov
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Nezamestnanosť absolventov
2
15,0 %
4,1 %
3 z 20 absolventov
+Regionálne uplatnenie
1
2,84
0,51
15,0 % oproti 5,3 % v okrese
 
Prijímanie na VŠ v SR
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Podiel absolventov prijatých na VŠ v SR
3
23 %
72 %
22 z 93 absolventov
+Úspešnosť prijímania na VŠ v SR
100
100 %
89 %
46 z 46 prihlásených
 
Inšpekcia
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Riadenie školy
32
73
79
inšpekcia v šk. roku 2012/13
+Podmienky výchovy a vzdelávania
78
94
84
inšpekcia v šk. roku 2012/13
+Výchovno-vzdelávací proces
67
79
76
inšpekcia v šk. roku 2012/13
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
53
0,0
1,6
0 € na 212 žiakov
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
72
11,8
13,2
25 učiteľov na 212 žiakov
+Využívanie IKT / DT
55
72 %
67 %
18 z 25 učiteľov
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
2 111 €
2 291 €
447 521 € na 212 žiakov
+Vlastné zdroje školy
98
85,9 %
8,4 %
206 816 € k 240 706 €
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Počet žiakov
45
212
301
+Počet externých žiakov
 
76
2
+Podiel externých žiakov
 
35,8 %
1,5 %
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0
0
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0,0 %
0,5 %
+Počet pedagógov
51
25
29
 

Komentár školy

Pokiaľ máte záujem, pošlite, prosím, stručný text predstavujúci vašu školu, spolu s najväčšími dosiahnutými úspechmi, na .

Komentáre používateľov

30.03.2020, 12:52, INEKO
V šk. roku 2017/18 vykonala Štátna školská inšpekcia (ŠŠI) na tejto škole inšpekciu vo vzťahu k vykonávaniu písomnej formy maturít a zistila nižšie uvedené nedostatky, ktoré mohli ovplyvniť výsledok daného testovania žiakov na škole:
- V subjekte zvolili nevhodný kľúč tvorby skupín žiakov, v ktorom 2 zo 4 administrátorov boli triednymi učiteľmi niektorých žiakov.
- Predsedníčky PMK bez námietok prijali zoznamy skupín s vopred vpísanými menami administrátorov.
(zdroj: https://www.ssiba.sk/admin/fckeditor/editor/userfiles/file/Dokumenty/SPRAVY/2018/ECaPFIC_2017_18.pdf)