Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.
Hodnotenie a jeho zložky zobrazené šedým odtieňom boli vypočítané na menšej vzorke, než štandardne určuje metodika, preto môžu byť menej výpovedné a v rebríčkoch sa hodnotenie školy alebo jeho zložky štandardne vôbec nezobrazujú.
Hodnotenie používateľmi
(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Edukácia viacnásobne postihnutých žiakov si vyžaduje individuálny prístup, špecifické metódy, modifikovaný obsah edukácie v dôsledku aktuálnej prítomnosti viacerých postihnutí ( telesný a mentálny postih ).
Podstatou edukácie je vytváranie relevantného prostredia, ktoré provokuje jednotlivca k prejavom a výkonom na základe podmieneno-reflexnej činnosti a tým k aktívnemu učeniu. Vychádzame z predpokladu, že aj viacnásobne postihnutý jedinec má mať možnosť samostatne a aktívne preskúmať prostredie a tak získavať isté skúsenosti. Vzdelávanie prebieha podľa individuálneho vzdelávacieho programu, ktorý je presne vytvorený podľa schopností a daností dieťaťa.