Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

Spojená škola, Čajkovského 50, Trnava

!táto spojená škola má aj ďalšie súčasti:
- žiakov (z toho externých)
- zo sociálne znevýhodneného prostredia
- pedagógov (šk. rok 2023/2024)

+ INEKO Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2014/15 - 2017/18)

-
Špeciálne školy nemajú údaje potrebné pre výpočet hodnotenia
čo to znamená?
-Testovanie 5
-Inšpekcia
-Testovanie 9
0,0Mimoriadne výsledky
Hodnotenie a jeho zložky zobrazené šedým odtieňom boli vypočítané na menšej vzorke, než štandardne určuje metodika, preto môžu byť menej výpovedné a v rebríčkoch sa hodnotenie školy alebo jeho zložky štandardne vôbec nezobrazujú.

Hodnotenie používateľmi

(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Kvalita pedagógov
Odborné znalosti pedagógov, ich motivácie pre vzdelávanie nad rámec základného učiva
Prístup pedagógov
Spôsob odovzdávania vedomostí a komunikácie so žiakmi, prístup pri domácich úlohách a skúšaní
Stav a vybavenie školy
Stav budov, tried, jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Prostredie školy a klíma
Pocit žiakov z prostredia školy, jej atmosféry a okolia, ponuka mimoškolských aktivít
Celkové hodnotenie(počíta sa automaticky)
-
zatiaľ nehodnotené
Pridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2017/18)

Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci ŠZŠ

údaj za školu
priemer
za ŠZŠ

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
96
0,0
0,4
0 € na 26 žiakov
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci ŠZŠ

údaj za školu
priemer
za ŠZŠ

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
80
23,1
20,0
6 učiteľov na 26 žiakov
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci ŠZŠ

údaj za školu
priemer
za ŠZŠ

poznámka
+Počet žiakov
38
26
55
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0
0
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0,0 %
0,0 %
+Počet pedagógov
50
6
9
 

Komentár školy

PaedDr. Lívia Miškayová, riaditeľka školy
Ciele výchovy a vzdelávania vychádzajú z princípov výchovno-vzdelávacieho programu TEACCH, ktorý kladie dôraz na individualizáciu, ktorá vznikla z nutnosti zohľadňovať typické vlastnosti a potreby žiakov s autizmom a ďalšími pervazívnymi vývinovými poruchami. Jedným z kľúčových cieľov edukácie v kontexte komplexnej rehabilitácie, je ich príprava na čo najlepšie začlenenie do spoločnosti a podpora tohto procesu. V oblasti edukácie sú preto vytvárané také systémy, stratégie a modely, ktoré rešpektujú individuálne potreby jednotlivca a umožňujú každému viacero alternatív a možnosť voľby. Cieľom je rozvíjať ich individuálne vedomosti, schopnosti a zručnosti v rámci ich možností a osobitostí pre ich praktický život.

Komentáre používateľov