Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

Stredná športová škola, Ostredková 10, Bratislava - Ružinov

319 žiakov (z toho 0 externých)
0 zo sociálne znevýhodneného prostredia
27 pedagógov (šk. rok 2023/2024)

+ INEKO Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2015/16 - 2018/19)

2,5
škola so zlými výsledkami žiakov
čo to znamená?
1,9Maturity
4,3Pridaná hodnota
3,1Nezamestnanosť absolventov
4,9Prijímanie na VŠ v SR
4,1Mimoriadne výsledky
6,4Inšpekcia

Hodnotenie používateľmi

(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Kvalita pedagógov
Odborné znalosti pedagógov, ich motivácie pre vzdelávanie nad rámec základného učiva
Prístup pedagógov
Spôsob odovzdávania vedomostí a komunikácie so žiakmi, prístup pri domácich úlohách a skúšaní
Stav a vybavenie školy
Stav budov, tried, odborných miestností (napr. učební), jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Prostredie školy a klíma
Pocit žiakov z prostredia školy, jej atmosféry a okolia, ponuka mimoškolských aktivít
Celkové hodnotenie(počíta sa automaticky)
1,0
4 hodnotenia
Pridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2018/19)

Maturity
percentil
v rámci ŠG

údaj za školu
priemer
za ŠG

poznámka
+Slovenský jazyk
50
51
51
na základe 38 žiakov
+Matematika
0
33
44
na základe 8 žiakov
+Anglický jazyk B2
60
51
51
na základe 33 žiakov
 
Testovanie 9
percentil
v rámci ŠG

údaj za školu
priemer
za ŠG

poznámka
+Slovenský jazyk
25
59
61
na základe 25 žiakov
+Matematika
0
51
62
na základe 25 žiakov
 
Pridaná hodnota
percentil
v rámci ŠG

údaj za školu
priemer
za ŠG

poznámka
+Pridaná hodnota zo slovenského jazyka
100
-0,21
-2,84
na základe 21 žiakov
 
Nezamestnanosť absolventov
percentil
v rámci ŠG

údaj za školu
priemer
za ŠG

poznámka
+Nezamestnanosť absolventov
60
3,0 %
4,4 %
1 z 33 absolventov
+Regionálne uplatnenie
60
0,63
0,76
3,0 % oproti 4,8 % v okrese
 
Prijímanie na VŠ v SR
percentil
v rámci ŠG

údaj za školu
priemer
za ŠG

poznámka
+Podiel absolventov prijatých na VŠ v SR
100
85 %
72 %
28 z 33 absolventov
+Úspešnosť prijímania na VŠ v SR
20
80 %
87 %
28 z 35 prihlásených
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci ŠG

údaj za školu
priemer
za ŠG

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
33
0,0
7,2
0 € na 350 žiakov
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci ŠG

údaj za školu
priemer
za ŠG

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
17
7,4
37,3
26 učiteľov na 350 žiakov
+Využívanie IKT / DT
100
100 %
97 %
26 z 26 učiteľov
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci ŠG

údaj za školu
priemer
za ŠG

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
4 531 €
3 980 €
1 585 864 € na 350 žiakov
+Vlastné zdroje školy
33
0,0 %
1,5 %
0 € k 1 585 860 €
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci ŠG

údaj za školu
priemer
za ŠG

poznámka
+Počet žiakov
67
350
273
+Počet externých žiakov
 
0
0
+Podiel externých žiakov
 
0,0 %
0,0 %
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0
0
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0,0 %
0,0 %
+Počet pedagógov
50
26
27
 

Komentár školy

Pokiaľ máte záujem, pošlite, prosím, stručný text predstavujúci vašu školu, spolu s najväčšími dosiahnutými úspechmi, na .

Komentáre používateľov

30.03.2020, 12:52, INEKO
V šk. roku 2017/18 vykonala Štátna školská inšpekcia (ŠŠI) na tejto škole inšpekciu vo vzťahu k vykonávaniu písomnej formy maturít a zistila nižšie uvedený nedostatok, ktorý mohol ovplyvniť výsledok daného testovania žiakov na škole:
- Problémy spojené s hodnotením ÚKO riešili predsedovia PMK v spolupráci s NÚCEM.
(zdroj: https://www.ssiba.sk/admin/fckeditor/editor/userfiles/file/Dokumenty/SPRAVY/2018/ECaPFIC_2017_18.pdf)