Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.
Pokiaľ máte záujem, pošlite, prosím, stručný text predstavujúci vašu školu, spolu s najväčšími dosiahnutými úspechmi, na .
Komentáre používateľov
30.03.2020, 12:52, INEKO
V šk. roku 2018/19 vykonala Štátna školská inšpekcia (ŠŠI) na tejto škole inšpekciu vo vzťahu k vykonávaniu Testovania 9 a zistila nižšie uvedené nedostatky, ktoré mohli ovplyvniť výsledok daného testovania žiakov na škole: - Neskontrolovanie úplnosti testov z MAT a zo SJL bezprostredne po ich rozbalení. - Nezadanie kompletných pokynov žiakom pred administrovaním testu z MAT (V skupine 02 administrátorka nedala žiakom pokyn, aby v záhlaví odpoveďového hárku vyplnili polia – Testová forma a Kód testu. Urobila tak, až po upozornení externým dozorom). (zdroj: https://www.ssiba.sk/admin/fckeditor/editor/userfiles/file/Dokumenty/SPRAVY/2019/T_9_Sprava_ZS_G_SR_.pdf)