Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

Základná škola, Školská 1, Jablonica

137 žiakov (z toho 0 externých)
0 zo sociálne znevýhodneného prostredia
14 pedagógov (šk. rok 2023/2024)

+ INEKO Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2009/10 - 2012/13)

3,7
škola s podpriemernými výsledkami žiakov
čo to znamená?
-Testovanie 5
-Inšpekcia
4,5Testovanie 9
0,2Mimoriadne výsledky

Hodnotenie používateľmi

(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Kvalita pedagógov
Odborné znalosti pedagógov, ich motivácie pre vzdelávanie nad rámec základného učiva
Prístup pedagógov
Spôsob odovzdávania vedomostí a komunikácie so žiakmi, prístup pri domácich úlohách a skúšaní
Stav a vybavenie školy
Stav budov, tried, jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Prostredie školy a klíma
Pocit žiakov z prostredia školy, jej atmosféry a okolia, ponuka mimoškolských aktivít
Celkové hodnotenie(počíta sa automaticky)
-
zatiaľ nehodnotené
Pridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2012/13)

Testovanie 5
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
-
-
-
 
+Matematika
-
-
-
 
+Maďarský jazyk
-
-
-
 
 
Testovanie 9
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
42
66
67
na základe 30 žiakov
+Matematika
10
43
59
na základe 30 žiakov
+Maďarský jazyk
-
-
62
 
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
-
-
69
 
 
Inšpekcia
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Riadenie školy
-
-
82
inšpekcia od šk. roku 2006/07 neprebehla
+Podmienky výchovy a vzdelávania
-
-
79
inšpekcia od šk. roku 2006/07 neprebehla
+Výchovno-vzdelávací proces
-
-
79
inšpekcia od šk. roku 2006/07 neprebehla
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
90
0,0
0,2
0 € na 192 žiakov
 
Účasti na súťažiach
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet účastí na súťažiach
46
0,0
1,7
z max. počtu 9 súťaží
+Komparo - Matematika
88
0,0
0,2
z max. počtu 4 umiestnení
+Komparo - Slovenský jazyk
88
0,0
0,2
z max. počtu 4 umiestnení
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
28
7,8
10,9
15 učiteľov na 192 žiakov
+Využívanie IKT / DT
66
73 %
62 %
11 z 15 učiteľov
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
1 782 €
1 842 €
342 148 € na 192 žiakov
+Vlastné zdroje školy
51
0,0 %
1,4 %
0 € k 342 148 €
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet žiakov
-
-
-
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
-
-
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
-
-
+Počet pedagógov
-
-
-
 

Komentár školy

Pokiaľ máte záujem, pošlite, prosím, stručný text predstavujúci vašu školu, spolu s najväčšími dosiahnutými úspechmi, na .

Komentáre používateľov

30.03.2020, 12:52, INEKO
V šk. roku 2018/19 vykonala Štátna školská inšpekcia (ŠŠI) na tejto škole inšpekciu vo vzťahu k vykonávaniu Testovania 9 a zistila nižšie uvedené nedostatky, ktoré mohli ovplyvniť výsledok daného testovania žiakov na škole:
- Nepreukázanie deklarovaného školenia administrátora koordinátorkou.
- Neskontrolovanie úplnosti testov z MAT a zo SJL bezprostredne po ich rozbalení.
- Nezadanie úplných pokynov žiakom pred administrovaním testu (z MAT nezadanie pokynu žiakom, aby si na test napísali svoje meno – testy zostali nepodpísané; neoznámenie, že pred vypracovaním testu majú žiaci stanovený čas na oboznámenie sa s ním; nevysvetlenie postupu, v prípade vypracovania testu pred uplynutím stanoveného testovacieho času žiakom; nezapísanie času začiatku a ukončenia vypracovania testu na tabuľu; zo SJL neprečítanie príslušného textu pred písaním testu žiakom administrátorom; neposkytnutie im dostatočného časového priestoru na oboznámenie sa s testom v určenom rozsahu).
- Nedodržanie harmonogramu testovania (pri administrovaní testu z MAT administrátorka umožnila žiakom začať pracovať skôr, než bolo stanovené v pokynoch NÚCEM – celkovú dobu na vypracovanie testu mali 97 minút; rovnako pri administrovaní testu zo SJL umožnila žiakom začať pracovať skôr, žiaci mali celkovú dobu na vypracovanie testu 74 minút)
- Neupozornenie žiakov na blížiaci sa koniec testovania pred uplynutím celkového času na vypracovanie testu.
- Nezabezpečenie aktívneho dozoru externým dozorom po celú dobu testovania (žiak počas testovania vyšiel z triedy, v ktorej sa testovanie realizovalo na toaletu v sprievode externého dozoru).
(zdroj: https://www.ssiba.sk/admin/fckeditor/editor/userfiles/file/Dokumenty/SPRAVY/2019/T_9_Sprava_ZS_G_SR_.pdf)