Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

Základná škola s MŠ, Hviezdoslavova 215, Borský Svätý Jur

157 žiakov (z toho 0 externých)
4 zo sociálne znevýhodneného prostredia
15 pedagógov (šk. rok 2023/2024)

+ INEKO Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2008/09 - 2011/12)

3,6
škola s podpriemernými výsledkami žiakov
čo to znamená?
-Testovanie 5
6,4Inšpekcia
4,5Testovanie 9
0,0Mimoriadne výsledky

Hodnotenie používateľmi

(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Kvalita pedagógov
Odborné znalosti pedagógov, ich motivácie pre vzdelávanie nad rámec základného učiva
Prístup pedagógov
Spôsob odovzdávania vedomostí a komunikácie so žiakmi, prístup pri domácich úlohách a skúšaní
Stav a vybavenie školy
Stav budov, tried, jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Prostredie školy a klíma
Pocit žiakov z prostredia školy, jej atmosféry a okolia, ponuka mimoškolských aktivít
Celkové hodnotenie(počíta sa automaticky)
-
zatiaľ nehodnotené
Pridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2009/10)

Testovanie 5
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
-
-
-
 
+Matematika
-
-
-
 
+Maďarský jazyk
-
-
-
 
 
Testovanie 9
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
11
56
67
na základe 18 žiakov
+Matematika
16
47
59
na základe 18 žiakov
+Maďarský jazyk
-
-
62
 
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
-
-
61
 
 
Inšpekcia
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Riadenie školy
20
75
81
inšpekcia v šk. roku 2007/08
+Podmienky výchovy a vzdelávania
26
72
77
inšpekcia v šk. roku 2007/08
+Výchovno-vzdelávací proces
36
83
84
inšpekcia v šk. roku 2007/08
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
92
0,0
0,2
0 € na 164 žiakov
 
Účasti na súťažiach
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet účastí na súťažiach
70
2,0
1,8
z max. počtu 9 súťaží
+Komparo - Matematika
88
0,0
0,2
z max. počtu 4 umiestnení
+Komparo - Slovenský jazyk
88
0,0
0,2
z max. počtu 4 umiestnení
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
38
7,9
10,2
13 učiteľov na 164 žiakov
+Využívanie IKT / DT
-
-
85 %
 
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
1 567 €
1 610 €
256 965 € na 164 žiakov
+Vlastné zdroje školy
50
0,0 %
1,3 %
0 € k 256 965 €
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet žiakov
-
-
-
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
-
-
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
-
-
+Počet pedagógov
-
-
-
 

Komentár školy

Pokiaľ máte záujem, pošlite, prosím, stručný text predstavujúci vašu školu, spolu s najväčšími dosiahnutými úspechmi, na .

Komentáre používateľov

30.03.2020, 12:52, INEKO
V šk. roku 2017/18 vykonala Štátna školská inšpekcia (ŠŠI) na tejto škole inšpekciu vo vzťahu k vykonávaniu Testovania 9 a zistila nižšie uvedené nedostatky, ktoré mohli ovplyvniť výsledok daného testovania žiakov na škole:
- Administrátorka testu MAT (skupina 01) neoboznámila žiakov s harmonogramom testovania; neprečítala žiakom príslušný úvodný text; nedala žiakom pokyn na vypísanie mena a priezviska v teste, v dôsledku čoho žiaci tieto údaje do testu nedopísali; nevysvetlila žiakom, že postup riešenia úloh zapisujú do testu, ak priestor na výpočet je nedostačujúci, môžu počítať na pomocný papier.
- Administrátor testu SJL (skupina 01) neumožnil žiakom oboznámiť sa s testom v trvaní 5 minút – nepostupoval v súlade so stanoveným časovým harmonogramom, žiaci sa oboznámili len s úvodným textom.
(zdroj: https://www.ssiba.sk/admin/fckeditor/editor/userfiles/file/Dokumenty/SPRAVY/2018/124_T_9_ZS_SR_1.pdf)