Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

Základná škola s MŠ, Mierové nám. 10, Šintava

153 žiakov (z toho 0 externých)
0 zo sociálne znevýhodneného prostredia
13 pedagógov (šk. rok 2022/2023)

+ INEKO Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2019/20 - 2022/23)

6,1
škola s veľmi dobrými výsledkami žiakov
čo to znamená?
8,4Testovanie 5
-Inšpekcia
7,4Testovanie 9
0,0Mimoriadne výsledky
Zložky hodnotenia zobrazené šedým odtieňom boli vypočítané na menšej vzorke, než štandardne určuje metodika, preto môžu byť menej výpovedné a v rebríčkoch sa hodnotenie školy alebo jeho zložky štandardne vôbec nezobrazujú.

Hodnotenie používateľmi

(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Kvalita pedagógov
Odborné znalosti pedagógov, ich motivácie pre vzdelávanie nad rámec základného učiva
Prístup pedagógov
Spôsob odovzdávania vedomostí a komunikácie so žiakmi, prístup pri domácich úlohách a skúšaní
Stav a vybavenie školy
Stav budov, tried, jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Prostredie školy a klíma
Pocit žiakov z prostredia školy, jej atmosféry a okolia, ponuka mimoškolských aktivít
Celkové hodnotenie(počíta sa automaticky)
1,0
1 hodnotenie
Pridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2022/23)

Testovanie 5
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
Výsledky žiakov v Testovaní 5 nie sú za školský rok 2022/23 k dispozícii, keďže Testovanie 5 sa v danom roku nekonalo z rozhodnutia ministerstva školstva.
+Slovenský jazyk
-
-
-
 
+Matematika
-
-
-
 
+Maďarský jazyk
-
-
-
 
 
Testovanie 9
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
45
56
55
na základe 17 žiakov
+Matematika
39
50
51
na základe 17 žiakov
+Maďarský jazyk
-
-
58
 
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
-
-
59
 
 
Inšpekcia
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Riadenie školy
-
-
77
inšpekcia od šk. roku 2013/14 neprebehla
+Podmienky výchovy a vzdelávania
-
-
85
inšpekcia od šk. roku 2013/14 neprebehla
+Výchovno-vzdelávací proces
-
-
68
inšpekcia od šk. roku 2013/14 neprebehla
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
90
0,0
0,3
0 € na 153 žiakov
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
46
8,5
10,5
13 učiteľov na 153 žiakov
+Využívanie IKT / DT
100
100 %
97 %
13 z 13 učiteľov
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
-
-
 
+Vlastné zdroje školy
-
-
-
 
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet žiakov
45
153
237
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0
15
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0,0 %
7,5 %
+Počet pedagógov
39
13
19
 

Komentár školy

PaedDr. Martin Bodis, PhD., riaditeľ školy
Naša škola sa orientuje na: 1. získanie a rozvíjanie kompetencie využívania informačno-komunikačných technológií /prácu s PC, Lego- Dacta Robolab (IKT)/, 2. ovládanie aspoň dvoch cudzích jazykov a vedieť ich používať /anglický jazyk od MŠ, ruský jazyk od 6. ročníka/, 3. naučiť sa kontrolovať a regulovať svoje správanie, starať sa a chrániť svoje zdravie vrátane zdravej výživy a životné prostredie a rešpektovať všeľudské etické hodnoty ako škola podporujúcu zdravie, 4. posilňovanie úcty ku kultúrnym a národným hodnotám a tradíciám štátu /osobitne k postave kráľa Svätopluka/. V roku 2008 oslávila svoje 50. výročie založenia a pri tejto príležitosti jej bol za vynikajúce výsledky MŠ SR prepožičaný čestný názov ZŠ s MŠ kráľa Svätopluka Šintava. http://www.sintava.sk/public/prilohy/spravodaj-12-2008.pdf Škola sa môže pochváliť intenzívnou spoluprácou so školami FF UKF Nitra a ŠZŠ Sereď. Touto cestou sa zároveň zabezpečuje permanentné získavanie dodatočných vstupov pre aktualizáciu vzdelávacieho kurikula. Z hľadiska účastí školy v medzinárodných sieťach sa škola môže pochváliť spoluprácou v rokoch 2006-2009 so školami zo Španielska, Poľska, Fínska, Dánska, Talianska, Slovenska /zapojením v projekte Socrates Comenius/. Zároveň škola nadviazala na spoluprácu škôl zo Španielska, Chorvátska, Poľska, Írska, Rumunska, Francúzska, Česka, Turecka a Talianska v rámci projektu Socrates- Comenius. Úspešne realizovali projekt Šintava- moderná základná škola s veľkomoravskou tradíciou/ OPV-2008/1.1/03-SORO/ Trvanie projektu: od 27.8.2009 do 31.12.2011 Celkový rozpočet projektu: 117 564,60 € Vlastné spolufinancovanie: 5 878,23 € Počet zúčastnených interných a externých pracovníkov: 21 Cieľová skupina: žiaci základnej školy dotknutí obsahovou reformou školstva a pedagogickí zamestnanci základnej školy Charakter aktivít: 1.1 Tvorba a inovácia vzdelávacieho programu školy 2.1 Realizácia školení a kurzov pedagogických zamestnancov. 2.2 Tvorba pedagogicko-didaktických materiálov, teoretická a praktická výučba. 3.1 Zavádzanie prierezových tém a nových foriem vyučovania, teoretická a praktická výučba. Výsledky projektu: Školský vzdelávací program ISCED 1, 2 10 zapojených učiteľov do vzdelávacích aktivít

Komentáre používateľov

30.03.2020, 12:52, INEKO
Táto škola patrí medzi školy, ktoré aktívne využívajú systém elektronického testovania (ide o testovanie, ktoré vykonáva NÚCEM). Takúto skutočnosť považujeme za pozitívum – vypovedá to podľa nás o tom, že tieto školy sú aktívne a otvorené, majú záujem o moderné metódy, transparentnosť a tiež dbajú na vybavenie svojej školy.
Poznámka: škola využíva e-Test na bežné elektronické (tzv. „školské“) testovania, no zatiaľ sa nezapája do elektronického testovania v rámci riadnych termínov certifikačných meraní Testovania 9 a externej časti maturitnej skúšky.