Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.
Stav budov, tried, odborných miestností (napr. dielní), jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Pokiaľ máte záujem, pošlite, prosím, stručný text predstavujúci vašu školu, spolu s najväčšími dosiahnutými úspechmi, na .
Komentáre používateľov
30.03.2020, 12:52, INEKO
V šk. roku 2017/18 vykonala Štátna školská inšpekcia (ŠŠI) na tejto škole inšpekciu vo vzťahu k vykonávaniu písomnej formy maturít a zistila nižšie uvedené nedostatky, ktoré mohli ovplyvniť výsledok daného testovania žiakov na škole: - V subjekte neposkytli v 2 skupinách (SJL, ANJ) úplné informácie, pokyny a 5-minutový limit na oboznámenie sa s testom. Dôsledkom toho došlo v 1. skupine k narúšaniu práce testovaných dodatočnými pokynmi o spôsobe opravy chybných odpovedí. V 2. skupine administrátor nevykonával dozor aktívne. - Administrátorka nezaznamenávala reálne časy ukončenia práce jednotlivcov, všetci žiaci mali uvedený rovnaký čas odovzdania vypracovaných testov. - Nebol zabezpečený dostatočný počet pomocného dozoru vzhľadom na umiestnenie tried s prebiehajúcim testovaním v budove. - V tejto škole, ktorá preukázala taký istý nedostatok aj pri EČ MS, mali všetci žiaci zaznamenaný rovnaký čas skončenia práce. (zdroj: https://www.ssiba.sk/admin/fckeditor/editor/userfiles/file/Dokumenty/SPRAVY/2018/ECaPFIC_2017_18.pdf)