Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.
Stav budov, tried, odborných miestností (napr. učební), jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Pokiaľ máte záujem, pošlite, prosím, stručný text predstavujúci vašu školu, spolu s najväčšími dosiahnutými úspechmi, na .
Komentáre používateľov
30.03.2020, 12:52, INEKO
V šk. roku 2017/18 vykonala Štátna školská inšpekcia (ŠŠI) na tejto škole inšpekciu vo vzťahu k vykonávaniu písomnej formy maturít a zistila nižšie uvedené nedostatky, ktoré mohli ovplyvniť výsledok daného testovania žiakov na škole: - Ukončovanie administrácie neprebiehalo predpísaným spôsobom. - Pred zverejnením zadaní PFIČ školskí koordinátori postupovali podľa pokynov. Rozdali administrátorom potrebný počet hárkov, dvojhárkov a ďalšie materiály, zabezpečili zápis zadaní, kontrolu správnosti zápisu a rozmnoženie zadaní. Žiakom však nezamedzili v tom čase v triedach používať mobilné telefóny, čo im umožnilo predčasne zisťovať zadania PFIČ. (zdroj: https://www.ssiba.sk/admin/fckeditor/editor/userfiles/file/Dokumenty/SPRAVY/2018/ECaPFIC_2017_18.pdf)