Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

Základná škola, Pokroková 199, Krásnohorské Podhradie

245 žiakov (z toho 0 externých)
163 zo sociálne znevýhodneného prostredia
20 pedagógov (šk. rok 2023/2024)

+ INEKO Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2015/16 - 2018/19)

2,9
škola so zlými výsledkami žiakov
čo to znamená?
2,9Testovanie 5
7,7Inšpekcia
3,8Testovanie 9
0,0Mimoriadne výsledky
Hodnotenie a jeho zložky zobrazené šedým odtieňom boli vypočítané na menšej vzorke, než štandardne určuje metodika, preto môžu byť menej výpovedné a v rebríčkoch sa hodnotenie školy alebo jeho zložky štandardne vôbec nezobrazujú.

Hodnotenie používateľmi

(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Kvalita pedagógov
Odborné znalosti pedagógov, ich motivácie pre vzdelávanie nad rámec základného učiva
Prístup pedagógov
Spôsob odovzdávania vedomostí a komunikácie so žiakmi, prístup pri domácich úlohách a skúšaní
Stav a vybavenie školy
Stav budov, tried, jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Prostredie školy a klíma
Pocit žiakov z prostredia školy, jej atmosféry a okolia, ponuka mimoškolských aktivít
Celkové hodnotenie(počíta sa automaticky)
1,0
1 hodnotenie
Pridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2018/19)

Testovanie 5
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
4
29
57
na základe 12 žiakov
+Matematika
5
30
57
na základe 13 žiakov
+Maďarský jazyk
34
47
52
na základe 1 žiaka
 
Testovanie 9
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
24
54
59
na základe 19 žiakov
+Matematika
12
44
59
na základe 19 žiakov
+Maďarský jazyk
-
-
55
 
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
-
-
61
 
 
Inšpekcia
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Riadenie školy
90
99
80
inšpekcia v šk. roku 2016/17
+Podmienky výchovy a vzdelávania
35
81
83
inšpekcia v šk. roku 2016/17
+Výchovno-vzdelávací proces
29
68
72
inšpekcia v šk. roku 2016/17
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
90
0,0
0,3
0 € na 247 žiakov
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
29
7,7
10,9
19 učiteľov na 247 žiakov
+Využívanie IKT / DT
100
100 %
95 %
19 z 19 učiteľov
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
2 548 €
2 667 €
629 477 € na 247 žiakov
+Vlastné zdroje školy
56
0,0 %
1,7 %
0 € k 629 478 €
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet žiakov
66
247
219
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
15
14
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
6,1 %
7,3 %
+Počet pedagógov
62
19
18
 

Komentár školy

Ladislav Mikula , Mgr., riaditeľ školy
Naša Základná škola má toho času 245 žiakov, z nich takmer 75 % tvoria deti zo sociálne znevýhodneného prostredia, čo prináša zvýšené nároky na výchovno-vzdelávací proces . Prešli sme veľkou rekonštrukciou v roku 1995 ako prvá ZŠ v okrese, disponujeme modernými novými odbornými učebňami, veľkým multifunkčným ihriskom, bohate vybavenou školskou jedálňou, partnerskou školou v spoza hraníc, ŠKD a mladým ambicióznym kolektívom PZ, ktorým nie je ľahostajný osud žiakov. Roky úspešne pracuje nultý ročník, ako aj špeciálna trieda so špec. pedagógom. Je nám cudzia segregácia žiakov aj preto máme tie problémy, ktoré máme. Pracujeme na troch projektoch ESF OP Vzdelávanie, ktoré nám prinášajú výrazný efekt vo vyučovaní a v zaobstarávaní moderných učebných pomôcok i didaktickej techniky vysokej hodnoty. V minulosti na spolufinancovaní projektov participovala aj obec a aj v súčasnosti má snahu napomáhať kvalite i rozvoju vzdelávania detí. Zavádzame celodenný výchovný systém a rozširujeme záujmové aktivity takmer pre každého žiaka a každého učiteľa i asistenta učiteľa.

Komentáre používateľov