Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.
Stav budov, tried, odborných miestností (napr. učební), jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Naše gymnázium sa zameriava na rozvíjanie zručností v oblasti informačno-komunikačných technológii na všetkých vyučovacích predmetoch. Každý žiak dostáva od školy ako učebnú pomôcku NOTEBOOK, ktorý využíva v škole i doma na spracovanie digitálnecho obsahu učiva, laboratórnych úloh, elektronických pracovných listov a testov, tvorbu vlastných projektov, prezentácii a výstupov z vyučovania.
Komentáre používateľov
08.12.2013, 19:38, Jozef Lojan
Skutočne veľmi dobre vybavené gmynázium, počas štúdia som sa veľa naučil a dobre ma pripravili na ďalšie štúdium. Vlado