Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

Základná škola s MŠ, Tajovského ulica 17, Poprad

477 žiakov (z toho 0 externých)
0 zo sociálne znevýhodneného prostredia
20 pedagógov (šk. rok 2022/2023)

+ INEKO Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2015/16 - 2018/19)

6,5
škola s veľmi dobrými výsledkami žiakov
čo to znamená?
7,7Testovanie 5
-Inšpekcia
8,2Testovanie 9
0,5Mimoriadne výsledky

Hodnotenie používateľmi

(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Kvalita pedagógov
Odborné znalosti pedagógov, ich motivácie pre vzdelávanie nad rámec základného učiva
Prístup pedagógov
Spôsob odovzdávania vedomostí a komunikácie so žiakmi, prístup pri domácich úlohách a skúšaní
Stav a vybavenie školy
Stav budov, tried, jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Prostredie školy a klíma
Pocit žiakov z prostredia školy, jej atmosféry a okolia, ponuka mimoškolských aktivít
Celkové hodnotenie(počíta sa automaticky)
4,5
2 hodnotenia
Pridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2018/19)

Testovanie 5
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
52
59
57
na základe 46 žiakov
+Matematika
47
60
57
na základe 46 žiakov
+Maďarský jazyk
-
-
52
 
 
Testovanie 9
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
55
62
59
na základe 43 žiakov
+Matematika
81
70
59
na základe 43 žiakov
+Maďarský jazyk
-
-
55
 
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
-
-
61
 
 
Inšpekcia
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Riadenie školy
-
-
80
inšpekcia od šk. roku 2009/10 neprebehla
+Podmienky výchovy a vzdelávania
-
-
83
inšpekcia od šk. roku 2009/10 neprebehla
+Výchovno-vzdelávací proces
-
-
72
inšpekcia od šk. roku 2009/10 neprebehla
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
90
0,0
0,3
0 € na 440 žiakov
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
9
6,6
10,9
29 učiteľov na 440 žiakov
+Využívanie IKT / DT
100
100 %
95 %
29 z 29 učiteľov
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
2 097 €
2 667 €
922 561 € na 440 žiakov
+Vlastné zdroje školy
88
1,2 %
1,7 %
11 092 € k 911 467 €
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet žiakov
85
440
219
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0
14
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0,0 %
7,3 %
+Počet pedagógov
82
29
18
 

Komentár školy

Pokiaľ máte záujem, pošlite, prosím, stručný text predstavujúci vašu školu, spolu s najväčšími dosiahnutými úspechmi, na .

Komentáre používateľov

12.01.2022, 17:18, Marek Kmet
Škola, ktorá sa rozvíja v rôznych parametroch. Cez zlepšovanie fyzického prostredia školy, ktoré každoročne posúva štandard školy vyššie a vytvára žiakom i učiteľom príjemné prostredie. Ďalej snahou vytvoriť pozitívnu kultúru a klímu školy. A to aj autoevaluáciou a systematickou prácou s výstupmi EDO. Až po najpodstatnejšie zmeny, a to zmeny v triedach a vo vyučovacích štýloch učiteľov. Učitelia sa rozvíjajú kontinuálne a sú zapojení do viacerých projektov. Tie menia prístupy ku vzdelávaniu a posúvajú odovzdávanie vedomostí od transmisívneho štýlu ku konštruktivizmu. Bádateľsky a výskumne nastavené hodiny a rozpracované témy sú pre žiakov zaujímavejšie a vytvárajú nielen väčšiu databázu poznatkov, ale súčasne rozvíjajú aj kompetencie žiakov a sú pre žiakov zaujímavejšie.
12.01.2022, 14:58, Martina Rzymanová
Táto škola má nastavený systém vzdelávania žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami, títo žiaci sú plne začlenený do života školy, do výchovno-vzdelávacieho procesu a dosahujú v rámci vzdelávania, ale aj sociálneho vývinu svoje maximá. Spolupráca školy-rodič- poradenské zariadenie je na výbornej úrovni, škola reaguje na zmeny a aktívne ich rieši. Škola má výborný inkluzívny tím, snaží sa riešiť aktuálne potreby žiakov so ŠVVP.
30.03.2020, 12:52, INEKO
Táto škola patrí medzi školy, ktoré aktívne využívajú systém elektronického testovania (ide o testovanie, ktoré vykonáva NÚCEM). Takúto skutočnosť považujeme za pozitívum – vypovedá to podľa nás o tom, že tieto školy sú aktívne a otvorené, majú záujem o moderné metódy, transparentnosť a tiež dbajú na vybavenie svojej školy.
Poznámka: škola využíva e-Test na bežné elektronické (tzv. „školské“) testovania, no zatiaľ sa nezapája do elektronického testovania v rámci riadnych termínov certifikačných meraní Testovania 9 a externej časti maturitnej skúšky.