Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

Základná škola, Sládkovičova 501/15, Hranovnica

482 žiakov (z toho 0 externých)
323 zo sociálne znevýhodneného prostredia
34 pedagógov (šk. rok 2021/2022)

+ INEKO Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2018/19 - 2021/22)

0,5
škola s veľmi zlými výsledkami žiakov
čo to znamená?
1,6Testovanie 5
5,5Inšpekcia
0,3Testovanie 9
0,0Mimoriadne výsledky

Hodnotenie používateľmi

(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Kvalita pedagógov
Odborné znalosti pedagógov, ich motivácie pre vzdelávanie nad rámec základného učiva
Prístup pedagógov
Spôsob odovzdávania vedomostí a komunikácie so žiakmi, prístup pri domácich úlohách a skúšaní
Stav a vybavenie školy
Stav budov, tried, jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Prostredie školy a klíma
Pocit žiakov z prostredia školy, jej atmosféry a okolia, ponuka mimoškolských aktivít
Celkové hodnotenie(počíta sa automaticky)
-
zatiaľ nehodnotené
Pridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2021/22)

Testovanie 5
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
3
29
68
na základe 36 žiakov
+Matematika
3
18
59
na základe 36 žiakov
+Maďarský jazyk
-
-
65
 
 
Testovanie 9
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
1
20
56
na základe 23 žiakov
+Matematika
1
11
49
na základe 23 žiakov
+Maďarský jazyk
-
-
68
 
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
-
-
59
 
 
Inšpekcia
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Riadenie školy
28
71
79
inšpekcia v šk. roku 2012/13
+Podmienky výchovy a vzdelávania
20
75
84
inšpekcia v šk. roku 2012/13
+Výchovno-vzdelávací proces
13
58
70
inšpekcia v šk. roku 2012/13
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
92
0,0
0,3
0 € na 482 žiakov
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
19
7,1
10,7
34 učiteľov na 482 žiakov
+Využívanie IKT / DT
100
100 %
97 %
34 z 34 učiteľov
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
-
-
 
+Vlastné zdroje školy
-
-
-
 
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet žiakov
86
482
230
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
323
15
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
67,0 %
7,9 %
+Počet pedagógov
87
34
18
 

Komentár školy

Pokiaľ máte záujem, pošlite, prosím, stručný text predstavujúci vašu školu, spolu s najväčšími dosiahnutými úspechmi, na .

Komentáre používateľov

30.03.2020, 12:52, INEKO
V šk. roku 2018/19 vykonala Štátna školská inšpekcia (ŠŠI) na tejto škole inšpekciu vo vzťahu k vykonávaniu Testovania 9 a zistila nižšie uvedené nedostatky, ktoré mohli ovplyvniť výsledok daného testovania žiakov na škole:
- Neoznačenie listov papiera na pomocné výpočty k testu z MAT menom a priezviskom žiaka a ani kódom testovanej skupiny.
- Nedodržanie striedania ekvivalentných foriem testov z MAT a zo SJL.
- Neprečítanie úvodného textu žiakom pred administrovaním testu z MAT a zo SJL.
- Nerešpektovanie pokynov súvisiacich s manipuláciou so zvyšnými testami (nezabalenie zvyšných testov do bielej obálky, nepodpísanie riaditeľkou školy a školskou koordinátorkou a neprelepenie páskou po rozbalení a rozdaní testov z MAT a zo SJL školským koordinátorom).
(zdroj: https://www.ssiba.sk/admin/fckeditor/editor/userfiles/file/Dokumenty/SPRAVY/2019/T_9_Sprava_ZS_G_SR_.pdf)