Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.
Údaje za jednotlivé ukazovatele (za šk. rok 2022/23)
Testovanie 5
percentil v rámci ZŠ
údaj za školu
priemer za ZŠ
poznámka
Výsledky žiakov v Testovaní 5 nie sú za školský rok 2022/23 k dispozícii, keďže Testovanie 5 sa v danom roku nekonalo z rozhodnutia ministerstva školstva.
Pokiaľ máte záujem, pošlite, prosím, stručný text predstavujúci vašu školu, spolu s najväčšími dosiahnutými úspechmi, na .
Komentáre používateľov
30.03.2020, 12:52, INEKO
V šk. roku 2018/19 vykonala Štátna školská inšpekcia (ŠŠI) na tejto škole inšpekciu vo vzťahu k vykonávaniu Testovania 9 a zistila nižšie uvedené nedostatky, ktoré mohli ovplyvniť výsledok daného testovania žiakov na škole: - Neoznačenie listov papiera na pomocné výpočty k testu z MAT menom a priezviskom žiaka a ani kódom testovanej skupiny. - Nedodržanie striedania ekvivalentných foriem testov z MAT a zo SJL. - Neprečítanie úvodného textu žiakom pred administrovaním testu z MAT a zo SJL. - Nerešpektovanie pokynov súvisiacich s manipuláciou so zvyšnými testami (nezabalenie zvyšných testov do bielej obálky, nepodpísanie riaditeľkou školy a školskou koordinátorkou a neprelepenie páskou po rozbalení a rozdaní testov z MAT a zo SJL školským koordinátorom). (zdroj: https://www.ssiba.sk/admin/fckeditor/editor/userfiles/file/Dokumenty/SPRAVY/2019/T_9_Sprava_ZS_G_SR_.pdf)