Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

Základná škola s MŠ, Banská ulica 116/47, Cinobaňa

160 žiakov (z toho 0 externých)
34 zo sociálne znevýhodneného prostredia
18 pedagógov (šk. rok 2023/2024)

+ INEKO Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2013/14 - 2016/17)

2,7
škola so zlými výsledkami žiakov
čo to znamená?
4,2Testovanie 5
8,9Inšpekcia
3,0Testovanie 9
0,0Mimoriadne výsledky
Hodnotenie a jeho zložky zobrazené šedým odtieňom boli vypočítané na menšej vzorke, než štandardne určuje metodika, preto môžu byť menej výpovedné a v rebríčkoch sa hodnotenie školy alebo jeho zložky štandardne vôbec nezobrazujú.

Hodnotenie používateľmi

(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Kvalita pedagógov
Odborné znalosti pedagógov, ich motivácie pre vzdelávanie nad rámec základného učiva
Prístup pedagógov
Spôsob odovzdávania vedomostí a komunikácie so žiakmi, prístup pri domácich úlohách a skúšaní
Stav a vybavenie školy
Stav budov, tried, jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Prostredie školy a klíma
Pocit žiakov z prostredia školy, jej atmosféry a okolia, ponuka mimoškolských aktivít
Celkové hodnotenie(počíta sa automaticky)
3,0
2 hodnotenia
Zobraziť komentáre používateľovPridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2016/17)

Testovanie 5
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
5
36
62
na základe 16 žiakov
+Matematika
9
38
60
na základe 16 žiakov
+Maďarský jazyk
-
-
56
 
 
Testovanie 9
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
11
47
60
na základe 19 žiakov
+Matematika
4
26
54
na základe 19 žiakov
+Maďarský jazyk
-
-
65
 
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
-
-
67
 
 
Inšpekcia
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Riadenie školy
100
100
81
inšpekcia v šk. roku 2015/16
+Podmienky výchovy a vzdelávania
100
100
82
inšpekcia v šk. roku 2015/16
+Výchovno-vzdelávací proces
76
83
75
inšpekcia v šk. roku 2015/16
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
91
0,0
0,3
0 € na 203 žiakov
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
40
8,4
10,7
17 učiteľov na 203 žiakov
+Využívanie IKT / DT
100
100 %
70 %
17 z 17 učiteľov
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
2 327 €
2 328 €
472 316 € na 203 žiakov
+Vlastné zdroje školy
56
0,1 %
2,0 %
283 € k 472 033 €
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet žiakov
60
203
213
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
51
10
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
25,1 %
5,1 %
+Počet pedagógov
60
17
17
 

Komentár školy

Pokiaľ máte záujem, pošlite, prosím, stručný text predstavujúci vašu školu, spolu s najväčšími dosiahnutými úspechmi, na .

Komentáre používateľov

02.12.2015, 21:16, adamsangala
ako je možné že ZŠ Kalinovo ma za mimoriadne výsledky 5,6 a ZŠ cinobana 0?
07.12.2015, 15:00, INEKO
Dobrý deň, hodnotenie priraďujeme na základe metodiky uvedenej na portáli - do hodnotenia mimoriadnych výsledkov vstupujú údaje preberané od ministerstva školstva, pričom do výpočtu vstupujú výsledky za najnovšie 4 školské roky, pre ktoré sú údaje k dispozícii. ZŠ Cinobaňa 60 nemala počas šk. rokov 2011/12 až 2014/15 od ministerstva priznané žiadne mimoriadne výsledky, zatiaľ čo ZŠ v Kalinove (SNP 20) dosiahla za to isté obdobie odmenu celkom 1 200 eur.