Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

SOŠ stavebná, Tulipánová 2, Žilina

523 žiakov (z toho 34 externých)
0 zo sociálne znevýhodneného prostredia
53 pedagógov (šk. rok 2023/2024)

+ INEKO Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2012/13 - 2015/16)

1,8
škola s veľmi zlými výsledkami žiakov
čo to znamená?
2,6Maturity
1,4Pridaná hodnota
1,0Nezamestnanosť absolventov
4,7Prijímanie na VŠ v SR
2,1Mimoriadne výsledky
8,8Inšpekcia

Hodnotenie používateľmi

(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Kvalita pedagógov
Odborné znalosti pedagógov, ich motivácie pre vzdelávanie nad rámec základného učiva
Prístup pedagógov
Spôsob odovzdávania vedomostí a komunikácie so žiakmi, prístup pri domácich úlohách a skúšaní
Stav a vybavenie školy
Stav budov, tried, odborných miestností (napr. dielní), jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Prostredie školy a klíma
Pocit žiakov z prostredia školy, jej atmosféry a okolia, ponuka mimoškolských aktivít
Celkové hodnotenie(počíta sa automaticky)
3,3
3 hodnotenia
Pridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2015/16)

Maturity
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
10
37
46
na základe 136 žiakov
+Matematika
-
-
34
 
+Maďarský jazyk
-
-
45
 
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
-
-
42
 
+Anglický jazyk B1
14
46
56
na základe 113 žiakov
+Anglický jazyk B2
-
-
69
 
+Anglický jazyk C1
-
-
-
 
+Nemecký jazyk B1
73
46
39
na základe 20 žiakov
+Nemecký jazyk B2
-
-
55
 
+Nemecký jazyk C1
-
-
-
 
 
Pridaná hodnota
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Pridaná hodnota zo slovenského jazyka
0
-8,34
-0,04
na základe 103 žiakov
 
Nezamestnanosť absolventov
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Nezamestnanosť absolventov
34
7,3 %
6,3 %
14 z 193 absolventov
+Regionálne uplatnenie
20
1,65
1,05
7,3 % oproti 4,4 % v okrese
 
Prijímanie na VŠ v SR
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Podiel absolventov prijatých na VŠ v SR
32
13 %
28 %
26 z 204 absolventov
+Úspešnosť prijímania na VŠ v SR
30
84 %
88 %
26 z 31 prihlásených
 
Inšpekcia
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Riadenie školy
75
85
74
inšpekcia v šk. roku 2011/12
+Podmienky výchovy a vzdelávania
84
89
77
inšpekcia v šk. roku 2011/12
+Výchovno-vzdelávací proces
-
-
73
inšpekcia od šk. roku 2006/07 neprebehla
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
67
0,6
1,1
400 € na 696 žiakov
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
16
9,2
12,3
64 učiteľov na 696 žiakov
+Využívanie IKT / DT
23
39 %
59 %
25 z 64 učiteľov
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
2 632 €
2 717 €
1 831 830 € na 696 žiakov
+Vlastné zdroje školy
91
20,7 %
7,8 %
313 576 € k 1 518 250 €
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Počet žiakov
96
696
330
+Počet externých žiakov
 
23
20
+Podiel externých žiakov
 
3,3 %
7,6 %
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0
3
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0,0 %
0,9 %
+Počet pedagógov
93
64
36
 

Komentár školy

Pokiaľ máte záujem, pošlite, prosím, stručný text predstavujúci vašu školu, spolu s najväčšími dosiahnutými úspechmi, na .

Komentáre používateľov

30.03.2020, 12:52, INEKO
Táto škola patrí medzi školy, ktoré aktívne využívajú systém elektronického testovania (ide o testovanie, ktoré vykonáva NÚCEM). Takúto skutočnosť považujeme za pozitívum – vypovedá to podľa nás o tom, že tieto školy sú aktívne a otvorené, majú záujem o moderné metódy, transparentnosť a tiež dbajú na vybavenie svojej školy.
Poznámka: škola využíva e-Test na bežné elektronické (tzv. „školské“) testovania, no zatiaľ sa nezapája do elektronického testovania v rámci riadnych termínov certifikačných meraní Testovania 9 a externej časti maturitnej skúšky.