Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.
Sme neplnoorganizovaná, dvojtriedna základná škola. Máme učebňu IKT, dobre sme zásobení učebnými pomôckami. Triedy sú pekne zariadené a vyzdobené. Postupne renovujeme a upravujeme našu školičku i jej okolie.
Je to škola takmer rodinného typu, kde sa všetci dobre poznáme. Učiteľka sa môže viac venovať žiakom individuálne, prihliadať na osobné tempo, či schopnosti. Tradične sa venujeme zvykosloviu počas roka: Vianoce, fašiang, veľká noc, Morena. ZUŠ u nás vyučuje výtvarnú výchovu, hru na keabord a tanečnú výchovu. Žiaci vo voľnom čase môžu navštevovať hudobný krúžok - hru na zobcovej flaute a krúžok pohybovej výchovy a športových hier. Okolitá príroda a školský dvorposkytuje dosť priestoru na pobyt vonku.