Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

Základná škola s MŠ, Malý Čepčín 35, Malý Čepčín

22 žiakov (z toho 0 externých)
0 zo sociálne znevýhodneného prostredia
5 pedagógov (šk. rok 2023/2024)

+ INEKO Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2013/14 - 2016/17)

-
škola s malým počtom žiakov / absolventov
čo to znamená?
-Testovanie 5
-Inšpekcia
-Testovanie 9
0,0Mimoriadne výsledky

Hodnotenie používateľmi

(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Kvalita pedagógov
Odborné znalosti pedagógov, ich motivácie pre vzdelávanie nad rámec základného učiva
Prístup pedagógov
Spôsob odovzdávania vedomostí a komunikácie so žiakmi, prístup pri domácich úlohách a skúšaní
Stav a vybavenie školy
Stav budov, tried, jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Prostredie školy a klíma
Pocit žiakov z prostredia školy, jej atmosféry a okolia, ponuka mimoškolských aktivít
Celkové hodnotenie(počíta sa automaticky)
-
zatiaľ nehodnotené
Pridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2016/17)

Testovanie 5
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
-
-
62
 
+Matematika
-
-
60
 
+Maďarský jazyk
-
-
56
 
 
Testovanie 9
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
-
-
60
 
+Matematika
-
-
54
 
+Maďarský jazyk
-
-
65
 
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
-
-
67
 
 
Inšpekcia
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Riadenie školy
-
-
81
inšpekcia od šk. roku 2007/08 neprebehla
+Podmienky výchovy a vzdelávania
-
-
82
inšpekcia od šk. roku 2007/08 neprebehla
+Výchovno-vzdelávací proces
-
-
75
inšpekcia od šk. roku 2007/08 neprebehla
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
91
0,0
0,3
0 € na 26 žiakov
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
87
15,4
10,7
4 učitelia na 26 žiakov
+Využívanie IKT / DT
55
75 %
70 %
3 z 4 učiteľov
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
3 076 €
2 328 €
79 965 € na 26 žiakov
+Vlastné zdroje školy
64
0,3 %
2,0 %
200 € k 79 765 €
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet žiakov
15
26
213
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0
10
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0,0 %
5,1 %
+Počet pedagógov
22
4
17
 

Komentár školy

Mgr. Bohuslava Pálešová, riaditeľka
Sme neplnoorganizovaná, dvojtriedna základná škola. Máme učebňu IKT, dobre sme zásobení učebnými pomôckami. Triedy sú pekne zariadené a vyzdobené. Postupne renovujeme a upravujeme našu školičku i jej okolie. Je to škola takmer rodinného typu, kde sa všetci dobre poznáme. Učiteľka sa môže viac venovať žiakom individuálne, prihliadať na osobné tempo, či schopnosti. Tradične sa venujeme zvykosloviu počas roka: Vianoce, fašiang, veľká noc, Morena. ZUŠ u nás vyučuje výtvarnú výchovu, hru na keabord a tanečnú výchovu. Žiaci vo voľnom čase môžu navštevovať hudobný krúžok - hru na zobcovej flaute a krúžok pohybovej výchovy a športových hier. Okolitá príroda a školský dvorposkytuje dosť priestoru na pobyt vonku.

Komentáre používateľov