Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

Súkr. základna škola, Ul. Š. Furdeka, Martin

- žiakov (z toho externých)
- zo sociálne znevýhodneného prostredia
- pedagógov (šk. rok 2023/2024)

+ INEKO Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2014/15 - 2017/18)

3,8
škola s podpriemernými výsledkami žiakov
čo to znamená?
6,6Testovanie 5
-Inšpekcia
4,2Testovanie 9
0,0Mimoriadne výsledky
Hodnotenie a jeho zložky zobrazené šedým odtieňom boli vypočítané na menšej vzorke, než štandardne určuje metodika, preto môžu byť menej výpovedné a v rebríčkoch sa hodnotenie školy alebo jeho zložky štandardne vôbec nezobrazujú.

Hodnotenie používateľmi

(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Kvalita pedagógov
Odborné znalosti pedagógov, ich motivácie pre vzdelávanie nad rámec základného učiva
Prístup pedagógov
Spôsob odovzdávania vedomostí a komunikácie so žiakmi, prístup pri domácich úlohách a skúšaní
Stav a vybavenie školy
Stav budov, tried, jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Prostredie školy a klíma
Pocit žiakov z prostredia školy, jej atmosféry a okolia, ponuka mimoškolských aktivít
Celkové hodnotenie(počíta sa automaticky)
-
zatiaľ nehodnotené
Pridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2017/18)

Testovanie 5
percentil
v rámci ŠZŠ

údaj za školu
priemer
za ŠZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
68
54
50
na základe 11 žiakov
+Matematika
68
57
50
na základe 11 žiakov
 
Testovanie 9
percentil
v rámci ŠZŠ

údaj za školu
priemer
za ŠZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
67
52
46
na základe 18 žiakov
+Matematika
67
41
35
na základe 18 žiakov
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci ŠZŠ

údaj za školu
priemer
za ŠZŠ

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
96
0,0
0,4
0 € na 151 žiakov
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci ŠZŠ

údaj za školu
priemer
za ŠZŠ

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
16
13,9
20,0
21 učiteľov na 151 žiakov
+Využívanie IKT / DT
100
100 %
97 %
21 z 21 učiteľov
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci ŠZŠ

údaj za školu
priemer
za ŠZŠ

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
3 510 €
10 353 €
530 040 € na 151 žiakov
+Vlastné zdroje školy
27
0,0 %
2,2 %
0 € k 530 040 €
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci ŠZŠ

údaj za školu
priemer
za ŠZŠ

poznámka
+Počet žiakov
95
151
55
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0
0
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0,0 %
0,0 %
+Počet pedagógov
92
21
9
 

Komentár školy

Mgr. Martina Valová, výchovná poradkyňa
Primárnym poslaním Súkromnej základnej školy pre žiakov s vývinovými poruchami učenia je výchova a vzdelávanie žiakov so špecifickými vývinovými poruchami učenia, vytvoriť podmienky pre všetky deti s prihliadnutím na ich jedinečnosť a z toho vyplývajúce individuálne potreby. Na školách sa stáva, že nároky na dieťa s vývinovými poruchami učenia (VPU) sú prehnané a neopodstatnené. U týchto detí je veľmi dôležité vedieť, čo dokážu zvládnuť na vyučovacom procese a podľa toho upraviť naše požiadavky. Takéto deti sú vo väčšine prípadov integrované na základných školách, prípadne sa pre ne zriaďujú špeciálne triedy, ale zatiaľ len do 4. ročníka. Realita je však taká, že aj po prípadnom zvládnutí I. stupňa prichádza zlyhanie na II. stupni. Je to podľa nášho názoru spôsobené vysokým počtom žiakov v triede, nedostatočnou motiváciou pedagógov ďalej sa vzdelávať a vyhľadávať všetky možnosti, ako týmto deťom pomôcť, ako aj nedostatočným počtom špeciálnych pedagógov na školách. Bližšie informácie nájdete na našej webovej stránke www.sukromnaskola.eu

Komentáre používateľov