Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

Základná škola s MŠ, Ulica Emila Janotku 2/6, Pribylina

80 žiakov (z toho 0 externých)
38 zo sociálne znevýhodneného prostredia
10 pedagógov (šk. rok 2023/2024)

+ INEKO Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2013/14 - 2016/17)

1,8
škola s veľmi zlými výsledkami žiakov
čo to znamená?
2,3Testovanie 5
8,4Inšpekcia
2,2Testovanie 9
0,0Mimoriadne výsledky
Hodnotenie a jeho zložky zobrazené šedým odtieňom boli vypočítané na menšej vzorke, než štandardne určuje metodika, preto môžu byť menej výpovedné a v rebríčkoch sa hodnotenie školy alebo jeho zložky štandardne vôbec nezobrazujú.

Hodnotenie používateľmi

(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Kvalita pedagógov
Odborné znalosti pedagógov, ich motivácie pre vzdelávanie nad rámec základného učiva
Prístup pedagógov
Spôsob odovzdávania vedomostí a komunikácie so žiakmi, prístup pri domácich úlohách a skúšaní
Stav a vybavenie školy
Stav budov, tried, jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Prostredie školy a klíma
Pocit žiakov z prostredia školy, jej atmosféry a okolia, ponuka mimoškolských aktivít
Celkové hodnotenie(počíta sa automaticky)
-
zatiaľ nehodnotené
Pridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2016/17)

Testovanie 5
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
1
21
62
na základe 7 žiakov
+Matematika
3
23
60
na základe 7 žiakov
+Maďarský jazyk
-
-
56
 
 
Testovanie 9
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
6
43
60
na základe 8 žiakov
+Matematika
10
37
54
na základe 8 žiakov
+Maďarský jazyk
-
-
65
 
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
-
-
67
 
 
Inšpekcia
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Riadenie školy
85
97
81
inšpekcia v šk. roku 2009/10
+Podmienky výchovy a vzdelávania
60
86
82
inšpekcia v šk. roku 2009/10
+Výchovno-vzdelávací proces
65
79
75
inšpekcia v šk. roku 2009/10
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
91
0,0
0,3
0 € na 96 žiakov
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
71
11,5
10,7
11 učiteľov na 96 žiakov
+Využívanie IKT / DT
100
100 %
70 %
11 z 11 učiteľov
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
2 897 €
2 328 €
278 140 € na 96 žiakov
+Vlastné zdroje školy
54
0,0 %
2,0 %
0 € k 278 140 €
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet žiakov
35
96
213
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0
10
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0,0 %
5,1 %
+Počet pedagógov
36
11
17
 

Komentár školy

Mgr. Jela Stračiaková, riaditeľka
Žiaci školy sa zúčastňujú na rôznych súťažiach s ohľadom na ich nadanie a talent s tým, že každý má šancu byť úspešný. Sú to: Hviezdoslavov Kubín, Šaliansky Maťko, Rázusovie Vrbica - literárne súťaže, Vesmír očami detí, Voda - základ života, Rodina a základné ľudské právo života - výtvarné súťaže, Putovná sova - celoslovenská prírodovedná súťaž, matematická olympiáda, Klokan. Zvýšenie vzdelanostnej úrovne naznačujú aj výsledky testovania piatakov v školskom roku 2017/18 (ktoré ešte v tejto chvíli nemáte na portáli) - dosiahli sme v matematike aj v slovenskom jazyku vyšší priemer ako je na celom Slovensku. Každý učiteľ by chcel učiť najtalentovanejších, najaktívnejších a najdisciplinovanejších žiakov. V našej obci žijú rómske rodiny, kde vzdelanie nie je priorita. My nimi nepohŕdame, každý deň ich presviedčame o tom, že ich život bude mať vyššiu kvalitu, keď budú vzdelaní. Je to ťažká a nesmierne náročná práca, hlavne ak majú veľa neprajníkov a médiá ich väčšinou prezentujú negatívne. Pre doplnenie, väčšina zo žiakov školy žije v sociálne znevýhodnenom prostredí, čo kladie na pedagógov vysoké nároky na prístup, na motiváciu a na spôsoby vzdelávania. Pokiaľ ide o informačné a komunikačné technológie (IKT), interaktívne tabule sa okrem dvoch tried nachádzajú v každej triede. Používanie IKT je sledované pravidelne, žiaci robia projekty, prezentácie a od 1. ročníka pracujú na IKT.

Komentáre používateľov