Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

Gymnázium P.Pázmáňa VJM, Letomostie 3, Nové Zámky

82 žiakov (z toho 0 externých)
0 zo sociálne znevýhodneného prostredia
11 pedagógov (šk. rok 2022/2023)

+ INEKO Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2016/17 - 2019/20)

6,0
škola s veľmi dobrými výsledkami žiakov
čo to znamená?
4,8Maturity
-Pridaná hodnota
7,5Nezamestnanosť absolventov
9,0Prijímanie na VŠ v SR
8,3Mimoriadne výsledky
3,6Inšpekcia

Hodnotenie používateľmi

(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Kvalita pedagógov
Odborné znalosti pedagógov, ich motivácie pre vzdelávanie nad rámec základného učiva
Prístup pedagógov
Spôsob odovzdávania vedomostí a komunikácie so žiakmi, prístup pri domácich úlohách a skúšaní
Stav a vybavenie školy
Stav budov, tried, odborných miestností (napr. učební), jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Prostredie školy a klíma
Pocit žiakov z prostredia školy, jej atmosféry a okolia, ponuka mimoškolských aktivít
Celkové hodnotenie(počíta sa automaticky)
3,0
1 hodnotenie
Pridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2019/20)

Maturity
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
Výsledky žiakov v maturitách nie sú za školský rok 2019/20 k dispozícii, keďže maturity sa v danom roku nekonali kvôli epidémii COVID-19.
+Slovenský jazyk
-
-
-
 
+Matematika
-
-
-
 
+Maďarský jazyk
-
-
-
 
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
-
-
-
 
+Anglický jazyk B1
-
-
-
 
+Anglický jazyk B2
-
-
-
 
+Anglický jazyk C1
-
-
-
 
+Nemecký jazyk B1
-
-
-
 
+Nemecký jazyk B2
-
-
-
 
+Nemecký jazyk C1
-
-
-
 
 
Pridaná hodnota
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
Výsledky žiakov v pridanej hodnote nie sú za školský rok 2019/20 k dispozícii, keďže maturity sa v danom roku nekonali kvôli epidémii COVID-19.
+Pridaná hodnota zo slovenského jazyka
-
-
-
 
 
Nezamestnanosť absolventov
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Nezamestnanosť absolventov
5
12,5 %
3,6 %
4 z 32 absolventov
+Regionálne uplatnenie
3
2,29
0,55
12,5 % oproti 5,5 % v okrese
 
Prijímanie na VŠ v SR
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Podiel absolventov prijatých na VŠ v SR
71
84 %
75 %
27 z 32 absolventov
+Úspešnosť prijímania na VŠ v SR
100
100 %
90 %
27 z 27 prihlásených
 
Inšpekcia
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Riadenie školy
2
41
74
inšpekcia v šk. roku 2016/17
+Podmienky výchovy a vzdelávania
14
73
86
inšpekcia v šk. roku 2016/17
+Výchovno-vzdelávací proces
64
74
70
inšpekcia v šk. roku 2016/17
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
99
17,6
0,9
1 800 € na 102 žiakov
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
79
13,7
13,5
14 učiteľov na 102 žiakov
+Využívanie IKT / DT
27
93 %
95 %
13 z 14 učiteľov
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
2 566 €
3 417 €
261 682 € na 102 žiakov
+Vlastné zdroje školy
29
0,0 %
5,9 %
0 € k 261 682 €
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Počet žiakov
19
102
305
+Počet externých žiakov
 
0
2
+Podiel externých žiakov
 
0,0 %
0,8 %
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0
0
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0,0 %
0,1 %
+Počet pedagógov
19
14
29
 

Komentár školy

Pokiaľ máte záujem, pošlite, prosím, stručný text predstavujúci vašu školu, spolu s najväčšími dosiahnutými úspechmi, na .

Komentáre používateľov

30.03.2020, 12:52, INEKO
Táto škola patrí medzi školy, ktoré aktívne využívajú systém elektronického testovania (ide o testovanie, ktoré vykonáva NÚCEM). Takúto skutočnosť považujeme za pozitívum – vypovedá to podľa nás o tom, že tieto školy sú aktívne a otvorené, majú záujem o moderné metódy, transparentnosť a tiež dbajú na vybavenie svojej školy.
Poznámka: škola využíva e-Test na bežné elektronické (tzv. „školské“) testovania, no zatiaľ sa nezapája do elektronického testovania v rámci riadnych termínov certifikačných meraní Testovania 9 a externej časti maturitnej skúšky.
30.03.2020, 12:52, INEKO
V šk. roku 2017/18 vykonala Štátna školská inšpekcia (ŠŠI) na tejto škole inšpekciu vo vzťahu k vykonávaniu písomnej formy maturít a zistila nižšie uvedené nedostatky, ktoré mohli ovplyvniť výsledok daného testovania žiakov na škole:
- Výber administrátorov a pomocného dozoru, ktorí boli riadne zaškolení, nebol v súlade s pokynmi – pomocný dozor vykonávali z dôvodu nedostatku pedagogického personálu okrem 3 učiteľov aj sekretárka a účtovníčka školy.
- Pri odovzdávaní testov, ostatných materiálov školskému koordinátorovi neprebehla spoločná kontrola, oddeľovanie a roztriedenie odpoveďových hárkov.
(zdroj: https://www.ssiba.sk/admin/fckeditor/editor/userfiles/file/Dokumenty/SPRAVY/2018/ECaPFIC_2017_18.pdf)
30.03.2020, 12:52, INEKO
V šk. roku 2018/19 vykonala Štátna školská inšpekcia (ŠŠI) na tejto škole inšpekciu vo vzťahu k vykonávaniu písomnej formy maturít a zistila nižšie uvedené nedostatky, ktoré mohli ovplyvniť výsledok daného testovania žiakov na škole:
- Ukončovanie administrácie prebiehalo predpísaným spôsobom, administrátori odovzdali testy, odpoveďové hárky a ostatné materiály v určenom čase a skontrolovali ich spolu so školskými koordinátormi. Pri následnom roztriedení a oddeľovaní odpoveďových hárkov bolo zistené neprepísanie odpovedí na kópiu odpoveďového hárku 1 žiaka (SJSL, skupina 01), čo vyriešili odpísaním odpovedí z originálu odpoveďového hárku vedľa nečitateľných odpovedí pod dohľadom predsedu PMK a ŠMK.
- Bola uznaná nesprávna odpoveď (úloha č. 46 v teste zo SJSL) ako správna, čo predsedníčka PMK pri kontrole ohodnotených odpoveďových hárkov nezistila a chybu opravila až po upozornení školskou inšpektorkou.
(zdroj: https://www.ssiba.sk/admin/fckeditor/editor/userfiles/file/Dokumenty/SPRAVY/2019/132_143_ECaPFIC_2019.pdf)