Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.
Stav budov, tried, odborných miestností (napr. dielní), jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Škola ako jediná v Nitrianskom kraji poskytuje široké vzdelávanie v oblasti staviteľstva, geodézie, kartografie a katastra. Pripravuje vzdelaných odborníkov pre výstavbu a rekonštrukciu stavieb, do špecializovanej verejnej správy, obchodu a tiež aj do školstva pre výchovu ďalších generácií. K dosiahnutiu týchto cieľov škola poskytuje širokú škálu odborných predmetov, ktoré sa vyučujú v špecializovaných učebniach s podporou PC techniky.
Absolventi školy sú schopní vykonávať činnosti stredných technicko-hospodárskych pracovníkov v projekcii, pri zhotovovaní a rekonštrukciách stavieb, v oblasti technickej a ekonomickej príprave výroby, a v neposlednom rade v oblasti geodézie, kartografie a katastra nehnuteľností. Okrem uvedených uplatnení študijné odbory pripravujú žiaka aj na štúdium na vysokých školách stavebného a ekonomického zamerania.