Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

SPŠ stavebná, Cabajská 4, Nitra

504 žiakov (z toho 0 externých)
0 zo sociálne znevýhodneného prostredia
46 pedagógov (šk. rok 2022/2023)

+ INEKO Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2015/16 - 2018/19)

7,0
škola s výbornými výsledkami žiakov
čo to znamená?
7,9Maturity
7,3Pridaná hodnota
7,6Nezamestnanosť absolventov
8,7Prijímanie na VŠ v SR
0,3Mimoriadne výsledky
3,7Inšpekcia

Hodnotenie používateľmi

(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Kvalita pedagógov
Odborné znalosti pedagógov, ich motivácie pre vzdelávanie nad rámec základného učiva
Prístup pedagógov
Spôsob odovzdávania vedomostí a komunikácie so žiakmi, prístup pri domácich úlohách a skúšaní
Stav a vybavenie školy
Stav budov, tried, odborných miestností (napr. dielní), jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Prostredie školy a klíma
Pocit žiakov z prostredia školy, jej atmosféry a okolia, ponuka mimoškolských aktivít
Celkové hodnotenie(počíta sa automaticky)
5,0
1 hodnotenie
Pridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2018/19)

Maturity
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
96
55
43
na základe 114 žiakov
+Matematika
96
52
32
na základe 9 žiakov
+Maďarský jazyk
-
-
49
 
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
-
-
44
 
+Anglický jazyk B1
94
64
50
na základe 95 žiakov
+Anglický jazyk B2
61
69
67
na základe 9 žiakov
+Anglický jazyk C1
-
-
48
 
+Nemecký jazyk B1
66
42
39
na základe 6 žiakov
+Nemecký jazyk B2
-
-
53
 
+Nemecký jazyk C1
-
-
57
 
 
Pridaná hodnota
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Pridaná hodnota zo slovenského jazyka
89
3,74
-0,04
na základe 102 žiakov
 
Nezamestnanosť absolventov
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Nezamestnanosť absolventov
94
0,9 %
9,1 %
1 z 114 absolventov
+Regionálne uplatnenie
94
0,20
1,32
0,9 % oproti 4,5 % v okrese
 
Prijímanie na VŠ v SR
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Podiel absolventov prijatých na VŠ v SR
91
63 %
31 %
72 z 114 absolventov
+Úspešnosť prijímania na VŠ v SR
54
94 %
89 %
72 z 77 prihlásených
 
Inšpekcia
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Riadenie školy
9
48
72
inšpekcia v šk. roku 2017/18
+Podmienky výchovy a vzdelávania
23
69
79
inšpekcia v šk. roku 2017/18
+Výchovno-vzdelávací proces
-
-
65
inšpekcia od šk. roku 2009/10 neprebehla
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
61
0,0
1,5
0 € na 473 žiakov
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
17
9,1
12,2
43 učiteľov na 473 žiakov
+Využívanie IKT / DT
25
91 %
92 %
39 z 43 učiteľov
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
2 540 €
3 447 €
1 201 335 € na 473 žiakov
+Vlastné zdroje školy
21
0,0 %
7,1 %
0 € k 1 201 330 €
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Počet žiakov
86
473
306
+Počet externých žiakov
 
0
22
+Podiel externých žiakov
 
0,0 %
8,7 %
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0
1
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0,0 %
0,5 %
+Počet pedagógov
74
43
34
 

Komentár školy

PhDr. Jozef Kuric, zástupca riaditeľa
Škola ako jediná v Nitrianskom kraji poskytuje široké vzdelávanie v oblasti staviteľstva, geodézie, kartografie a katastra. Pripravuje vzdelaných odborníkov pre výstavbu a rekonštrukciu stavieb, do špecializovanej verejnej správy, obchodu a tiež aj do školstva pre výchovu ďalších generácií. K dosiahnutiu týchto cieľov škola poskytuje širokú škálu odborných predmetov, ktoré sa vyučujú v špecializovaných učebniach s podporou PC techniky. Absolventi školy sú schopní vykonávať činnosti stredných technicko-hospodárskych pracovníkov v projekcii, pri zhotovovaní a rekonštrukciách stavieb, v oblasti technickej a ekonomickej príprave výroby, a v neposlednom rade v oblasti geodézie, kartografie a katastra nehnuteľností. Okrem uvedených uplatnení študijné odbory pripravujú žiaka aj na štúdium na vysokých školách stavebného a ekonomického zamerania.

Komentáre používateľov