Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.
Zložky hodnotenia zobrazené šedým odtieňom boli vypočítané na menšej vzorke, než štandardne určuje metodika, preto môžu byť menej výpovedné a v rebríčkoch sa hodnotenie školy alebo jeho zložky štandardne vôbec nezobrazujú.
Hodnotenie používateľmi
(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Priority - hlavné vzdelávacie ciele školy sú:
- Rozšírené vyučovanie cudzích jazykov (anglický, španielsky, nemecký jazyk)
- Rozšírené vyučovanie výtvarnej výchovy, textilná a módna tvorba detí
- Integrované tematické vyučovanie - Cieľom tohto modelu je zefektívniť vyučovanie na škole pomocou progresívnych vyučovacích metód a stratégií.
- Projektové vyučovanie Projektové vyučovania pozostávajú z niekoľkých vyučovacích hodín, ktoré se venujú vzdelávacím cieľom a spôsobom, ako ich dosiahnuť.
- Vyučovanie informatickej výchovy a predmetov s podporou IKT
Škola je zaradená do experimentálneho overovania vyučovania cudzích jazykov metódou CLIL v spolupráci so Štátnym pedagogickým ústavom.
Spolupracujeme s Pedagogickou fakultou UK - máme certifikát fakultnej školy.
Komentáre používateľov
30.03.2020, 12:52, INEKO
V šk. roku 2017/18 vykonala Štátna školská inšpekcia (ŠŠI) na tejto škole inšpekciu vo vzťahu k vykonávaniu Testovania 9 a zistila nižšie uvedený nedostatok, ktorý mohol ovplyvniť výsledok daného testovania žiakov na škole: - Zasadacie poriadky testovaných žiakov boli zverejnené na dverách učební. (zdroj: https://www.ssiba.sk/admin/fckeditor/editor/userfiles/file/Dokumenty/SPRAVY/2018/124_T_9_ZS_SR_1.pdf)