Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

Stredná športová škola, Kožušnícka 2, Trenčín

270 žiakov (z toho 0 externých)
0 zo sociálne znevýhodneného prostredia
22 pedagógov (šk. rok 2023/2024)

+ INEKO Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2009/10 - 2012/13)

3,8
škola s podpriemernými výsledkami žiakov
čo to znamená?
2,4Maturity
1,2Pridaná hodnota
7,3Nezamestnanosť absolventov
5,2Prijímanie na VŠ v SR
4,0Mimoriadne výsledky
-Inšpekcia

Hodnotenie používateľmi

(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Kvalita pedagógov
Odborné znalosti pedagógov, ich motivácie pre vzdelávanie nad rámec základného učiva
Prístup pedagógov
Spôsob odovzdávania vedomostí a komunikácie so žiakmi, prístup pri domácich úlohách a skúšaní
Stav a vybavenie školy
Stav budov, tried, odborných miestností (napr. učební), jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Prostredie školy a klíma
Pocit žiakov z prostredia školy, jej atmosféry a okolia, ponuka mimoškolských aktivít
Celkové hodnotenie(počíta sa automaticky)
1,0
1 hodnotenie
Pridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2012/13)

Maturity
percentil
v rámci ŠG

údaj za školu
priemer
za ŠG

poznámka
+Slovenský jazyk
2
57
62
na základe 45 žiakov
+Matematika
26
48
51
na základe 8 žiakov
+Anglický jazyk B2
23
56
53
na základe 40 žiakov
+Nemecký jazyk B2
4
25
43
na základe 4 žiakov
 
Pridaná hodnota
percentil
v rámci ŠG

údaj za školu
priemer
za ŠG

poznámka
+Pridaná hodnota zo slovenského jazyka
25
-8,24
-4,67
na základe 22 žiakov
 
Nezamestnanosť absolventov
percentil
v rámci ŠG

údaj za školu
priemer
za ŠG

poznámka
+Nezamestnanosť absolventov
80
8,7 %
10,4 %
4 z 46 absolventov
+Regionálne uplatnenie
60
1,06
1,18
8,7 % oproti 8,2 % v okrese
 
Prijímanie na VŠ v SR
percentil
v rámci ŠG

údaj za školu
priemer
za ŠG

poznámka
+Podiel absolventov prijatých na VŠ v SR
25
57 %
69 %
26 z 46 absolventov
+Úspešnosť prijímania na VŠ v SR
25
84 %
86 %
26 z 31 prihlásených
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci ŠG

údaj za školu
priemer
za ŠG

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
100
18,2
8,6
3 800 € na 209 žiakov
 
Účasti na súťažiach
percentil
v rámci ŠG

údaj za školu
priemer
za ŠG

poznámka
+Počet účastí na súťažiach
100
2,0
1,2
z max. počtu 2 súťaží
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci ŠG

údaj za školu
priemer
za ŠG

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
61
10,0
11,6
21 učiteľov na 209 žiakov
+Využívanie IKT / DT
0
38 %
66 %
8 z 21 učiteľov
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci ŠG

údaj za školu
priemer
za ŠG

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
2 592 €
2 463 €
541 778 € na 209 žiakov
+Vlastné zdroje školy
40
0,0 %
1,6 %
0 € k 541 779 €
 

Komentár školy

Pokiaľ máte záujem, pošlite, prosím, stručný text predstavujúci vašu školu, spolu s najväčšími dosiahnutými úspechmi, na .

Komentáre používateľov

30.03.2020, 12:52, INEKO
Táto škola patrí medzi školy, ktoré aktívne využívajú systém elektronického testovania (ide o testovanie, ktoré vykonáva NÚCEM). Takúto skutočnosť považujeme za pozitívum – vypovedá to podľa nás o tom, že tieto školy sú aktívne a otvorené, majú záujem o moderné metódy, transparentnosť a tiež dbajú na vybavenie svojej školy.
Poznámka: táto škola využíva e-Test nielen na bežné elektronické (tzv. „školské“) testovania, ale navyše sa zapája aj do elektronického testovania v rámci riadnych termínov certifikačných meraní Testovania 9 a externej časti maturitnej skúšky.
30.03.2020, 12:52, INEKO
V šk. roku 2018/19 vykonala Štátna školská inšpekcia (ŠŠI) na tejto škole inšpekciu vo vzťahu k vykonávaniu Testovania 9 a zistila nižšie uvedený nedostatok, ktorý mohol ovplyvniť výsledok daného testovania žiakov na škole:
- Neotvorenie testovej zásielky pre žiaka so ZZ, použitie testu pre intaktných žiakov.
(zdroj: https://www.ssiba.sk/admin/fckeditor/editor/userfiles/file/Dokumenty/SPRAVY/2019/T_9_Sprava_ZS_G_SR_.pdf)