Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

SOŠ pedagogická sv. Andreja - Svorada a Benedikta, 1. mája 7, Trenčín

319 žiakov (z toho 58 externých)
0 zo sociálne znevýhodneného prostredia
35 pedagógov (šk. rok 2022/2023)

+ INEKO Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2013/14 - 2016/17)

6,5
škola s veľmi dobrými výsledkami žiakov
čo to znamená?
7,1Maturity
8,5Pridaná hodnota
7,4Nezamestnanosť absolventov
8,7Prijímanie na VŠ v SR
0,0Mimoriadne výsledky
9,6Inšpekcia

Hodnotenie používateľmi

(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Kvalita pedagógov
Odborné znalosti pedagógov, ich motivácie pre vzdelávanie nad rámec základného učiva
Prístup pedagógov
Spôsob odovzdávania vedomostí a komunikácie so žiakmi, prístup pri domácich úlohách a skúšaní
Stav a vybavenie školy
Stav budov, tried, odborných miestností (napr. dielní), jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Prostredie školy a klíma
Pocit žiakov z prostredia školy, jej atmosféry a okolia, ponuka mimoškolských aktivít
Celkové hodnotenie(počíta sa automaticky)
5,0
1 hodnotenie
Pridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2016/17)

Maturity
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
87
59
51
na základe 62 žiakov
+Matematika
-
-
31
 
+Maďarský jazyk
-
-
49
 
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
-
-
37
 
+Anglický jazyk B1
38
53
56
na základe 60 žiakov
+Anglický jazyk B2
29
72
75
na základe 2 žiakov
+Anglický jazyk C1
-
-
55
 
+Nemecký jazyk B1
-
-
42
 
+Nemecký jazyk B2
-
-
65
 
+Nemecký jazyk C1
-
-
56
 
 
Pridaná hodnota
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Pridaná hodnota zo slovenského jazyka
89
4,28
0,03
na základe 59 žiakov
 
Nezamestnanosť absolventov
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Nezamestnanosť absolventov
78
1,6 %
5,2 %
1 z 62 absolventov
+Regionálne uplatnenie
56
0,74
1,03
1,6 % oproti 2,2 % v okrese
 
Prijímanie na VŠ v SR
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Podiel absolventov prijatých na VŠ v SR
89
60 %
29 %
53 z 88 absolventov
+Úspešnosť prijímania na VŠ v SR
68
98 %
90 %
53 z 54 prihlásených
 
Inšpekcia
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Riadenie školy
97
95
73
inšpekcia v šk. roku 2015/16
+Podmienky výchovy a vzdelávania
89
95
76
inšpekcia v šk. roku 2015/16
+Výchovno-vzdelávací proces
92
85
69
inšpekcia v šk. roku 2015/16
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
65
0,0
1,1
0 € na 256 žiakov
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
26
9,8
12,2
25 učiteľov na 256 žiakov
+Využívanie IKT / DT
74
80 %
61 %
20 z 25 učiteľov
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
1 662 €
2 910 €
425 567 € na 256 žiakov
+Vlastné zdroje školy
22
0,0 %
7,3 %
0 € k 425 567 €
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Počet žiakov
40
256
326
+Počet externých žiakov
 
57
20
+Podiel externých žiakov
 
22,3 %
7,6 %
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0
2
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0,0 %
0,7 %
+Počet pedagógov
33
25
36
 

Komentár školy

Pokiaľ máte záujem, pošlite, prosím, stručný text predstavujúci vašu školu, spolu s najväčšími dosiahnutými úspechmi, na .

Komentáre používateľov

30.03.2020, 12:52, INEKO
Táto škola spolupracuje s esejistickou súťažou SOFIA. Súťaž kladie každý rok zaujímavú otázku, na ktorú majú študenti hľadať odpoveď formou argumentačnej eseje. Tento proces ich inšpiruje k hľadaniu právd o sebe a o svete, v ktorom žijú. Ponúka im možnosť kriticky rozmýšľať a tvorivo argumentovať. Osvojovanie si zručnosti písania akademickej eseje je užitočné pre budúce štúdium na univerzite (SOFIA ponúka detailný návod, vďaka ktorému sa túto zručnosť môže študent naučiť). Hľadanie odpovedí pomocou poctivej argumentácie a reflexie svojich postojov navyše formuje nielen myslenie, ale aj konanie a charakter. Študenti musia pri písaní pracovať s relevatnými zdrojmi, vďaka čomu sa konfrontujú s konkrétnymi dielami a konkrétnymi významnými autormi a mysliteľmi. Všetky eseje prechádzajú systematickým hodnotením našej odbornej poroty. Traja najlepšie vyhodnotení autori sú odmenení cenami.