Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

Základná škola, Devínska 12, Nové Zámky

531 žiakov (z toho 0 externých)
0 zo sociálne znevýhodneného prostredia
37 pedagógov (šk. rok 2023/2024)

+ INEKO Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2013/14 - 2016/17)

7,6
škola s výbornými výsledkami žiakov
čo to znamená?
9,5Testovanie 5
7,7Inšpekcia
9,0Testovanie 9
1,5Mimoriadne výsledky

Hodnotenie používateľmi

(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Kvalita pedagógov
Odborné znalosti pedagógov, ich motivácie pre vzdelávanie nad rámec základného učiva
Prístup pedagógov
Spôsob odovzdávania vedomostí a komunikácie so žiakmi, prístup pri domácich úlohách a skúšaní
Stav a vybavenie školy
Stav budov, tried, jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Prostredie školy a klíma
Pocit žiakov z prostredia školy, jej atmosféry a okolia, ponuka mimoškolských aktivít
Celkové hodnotenie(počíta sa automaticky)
3,4
2 hodnotenia
Pridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2016/17)

Testovanie 5
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
91
74
62
na základe 54 žiakov
+Matematika
91
75
60
na základe 54 žiakov
+Maďarský jazyk
-
-
56
 
 
Testovanie 9
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
95
74
60
na základe 40 žiakov
+Matematika
92
70
54
na základe 40 žiakov
+Maďarský jazyk
-
-
65
 
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
-
-
67
 
 
Inšpekcia
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Riadenie školy
36
78
81
inšpekcia v šk. roku 2013/14
+Podmienky výchovy a vzdelávania
37
80
82
inšpekcia v šk. roku 2013/14
+Výchovno-vzdelávací proces
92
87
75
inšpekcia v šk. roku 2013/14
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
91
0,0
0,3
0 € na 513 žiakov
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
15
7,0
10,7
36 učiteľov na 513 žiakov
+Využívanie IKT / DT
100
100 %
70 %
36 z 36 učiteľov
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
1 807 €
2 328 €
927 212 € na 513 žiakov
+Vlastné zdroje školy
54
0,0 %
2,0 %
0 € k 927 211 €
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet žiakov
91
513
213
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0
10
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0,0 %
5,1 %
+Počet pedagógov
91
36
17
 

Komentár školy

Mgr. Adriana Hatinová, Zástupkyňa riaditeľa pre prvý stupeň ZŠ
Základná škola na Devínskej ulici v Nových Zámkoch je škola, ktorá vzdeláva žiakov na 1. a 2. stupni. Okrem bežných tried máme aj triedy pre intelektovo nadaných žiakov. Tých vzdelávame od roku 2004 ako jediná škola v okrese Nové Zámky a Komárno skupinovou integráciou v samostatných triedach. Škola je veľmi úspešná v súťažiach aj na celoslovenskej úrovni ako je napríklad: Jazykový kvet - Divadelné predstavenie v anglickom jazyku 2.miesto / kraj 1. miesto Logická olympiáda nadaných žiakov v Prešove 2.miesto OSMIJANKO v 1. osmičke v rámci Slovenska Baltie - Informatická súťaž - 2. miesto Slovensko/ 15. miesto medzinárodná súťaž (....... toto je len malé percento zo súťaží, ktoré sme absolvovali) Učitelia sa venujú žiakom aj nad rámec svojich povinností a organizujú množstvo mimoškolských aktivít podľa podmienok aktuálnej pandemickej situácie. Mimoriadne oceňujem zážitkový spôsob výučby v triedach pre intelektovo nadaných žiakov. Na našej škole sa uskutočnilo v školskom roku 2020/2021 elektronické testovanie 9 a NUCEM si vybral školu pre elektronické testovanie PIRS vo 4. ročníku. Popri monitorovaní žiackych výkonov v čitateľskej gramotnosti, štúdia PIRLS venuje značnú pozornosť aj čitateľským návykom a postojom žiakov a aj podmienkam ich domáceho a školského prostredia.

Komentáre používateľov