Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

Základná škola, Devínska 12, Nové Zámky

506 žiakov (z toho 0 externých)
0 zo sociálne znevýhodneného prostredia
38 pedagógov (šk. rok 2022/2023)

+ INEKO Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2008/09 - 2011/12)

4,6
škola s priemernými výsledkami žiakov
čo to znamená?
-Testovanie 5
-Inšpekcia
5,5Testovanie 9
0,9Mimoriadne výsledky

Hodnotenie používateľmi

(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Kvalita pedagógov
Odborné znalosti pedagógov, ich motivácie pre vzdelávanie nad rámec základného učiva
Prístup pedagógov
Spôsob odovzdávania vedomostí a komunikácie so žiakmi, prístup pri domácich úlohách a skúšaní
Stav a vybavenie školy
Stav budov, tried, jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Prostredie školy a klíma
Pocit žiakov z prostredia školy, jej atmosféry a okolia, ponuka mimoškolských aktivít
Celkové hodnotenie(počíta sa automaticky)
3,4
2 hodnotenia
Pridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2008/09)

Testovanie 5
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
-
-
-
 
+Matematika
-
-
-
 
+Maďarský jazyk
-
-
-
 
 
Testovanie 9
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
95
80
61
na základe 58 žiakov
+Matematika
96
74
52
na základe 58 žiakov
+Maďarský jazyk
-
-
66
 
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
-
-
61
 
 
Inšpekcia
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Riadenie školy
-
-
81
inšpekcia od šk. roku 2006/07 neprebehla
+Podmienky výchovy a vzdelávania
-
-
76
inšpekcia od šk. roku 2006/07 neprebehla
+Výchovno-vzdelávací proces
-
-
85
inšpekcia od šk. roku 2006/07 neprebehla
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
90
0,0
0,2
0 € na 513 žiakov
 
Účasti na súťažiach
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet účastí na súťažiach
82
3,0
1,6
z max. počtu 8 súťaží
+Komparo - Matematika
88
0,0
0,2
z max. počtu 4 umiestnení
+Komparo - Slovenský jazyk
87
0,0
0,2
z max. počtu 4 umiestnení
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
24
7,1
9,8
31 učiteľov na 438 žiakov
+Využívanie IKT / DT
-
-
83 %
 
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
1 394 €
1 550 €
610 449 € na 438 žiakov
+Vlastné zdroje školy
51
0,0 %
1,5 %
0 € k 610 448 €
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet žiakov
-
-
-
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
-
-
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
-
-
+Počet pedagógov
-
-
-
 

Komentár školy

Mgr. Adriana Hatinová, Zástupkyňa riaditeľa pre prvý stupeň ZŠ
Základná škola na Devínskej ulici v Nových Zámkoch je škola, ktorá vzdeláva žiakov na 1. a 2. stupni. Okrem bežných tried máme aj triedy pre intelektovo nadaných žiakov. Tých vzdelávame od roku 2004 ako jediná škola v okrese Nové Zámky a Komárno skupinovou integráciou v samostatných triedach. Škola je veľmi úspešná v súťažiach aj na celoslovenskej úrovni ako je napríklad: Jazykový kvet - Divadelné predstavenie v anglickom jazyku 2.miesto / kraj 1. miesto Logická olympiáda nadaných žiakov v Prešove 2.miesto OSMIJANKO v 1. osmičke v rámci Slovenska Baltie - Informatická súťaž - 2. miesto Slovensko/ 15. miesto medzinárodná súťaž (....... toto je len malé percento zo súťaží, ktoré sme absolvovali) Učitelia sa venujú žiakom aj nad rámec svojich povinností a organizujú množstvo mimoškolských aktivít podľa podmienok aktuálnej pandemickej situácie. Mimoriadne oceňujem zážitkový spôsob výučby v triedach pre intelektovo nadaných žiakov. Na našej škole sa uskutočnilo v školskom roku 2020/2021 elektronické testovanie 9 a NUCEM si vybral školu pre elektronické testovanie PIRS vo 4. ročníku. Popri monitorovaní žiackych výkonov v čitateľskej gramotnosti, štúdia PIRLS venuje značnú pozornosť aj čitateľským návykom a postojom žiakov a aj podmienkam ich domáceho a školského prostredia.

Komentáre používateľov