Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

Str. zdravot. škola, Daxnerova 6, Trnava

638 žiakov (z toho 62 externých)
0 zo sociálne znevýhodneného prostredia
90 pedagógov (šk. rok 2022/2023)

+ INEKO Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2019/20 - 2022/23)

7,2
škola s výbornými výsledkami žiakov
čo to znamená?
7,1Maturity
6,6Pridaná hodnota
7,3Nezamestnanosť absolventov
6,3Prijímanie na VŠ v SR
6,7Mimoriadne výsledky
-Inšpekcia

Hodnotenie používateľmi

(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Kvalita pedagógov
Odborné znalosti pedagógov, ich motivácie pre vzdelávanie nad rámec základného učiva
Prístup pedagógov
Spôsob odovzdávania vedomostí a komunikácie so žiakmi, prístup pri domácich úlohách a skúšaní
Stav a vybavenie školy
Stav budov, tried, odborných miestností (napr. dielní), jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Prostredie školy a klíma
Pocit žiakov z prostredia školy, jej atmosféry a okolia, ponuka mimoškolských aktivít
Celkové hodnotenie(počíta sa automaticky)
4,5
2 hodnotenia
Pridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2022/23)

Maturity
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
90
56
47
na základe 115 žiakov
+Matematika
-
-
36
 
+Maďarský jazyk
-
-
44
 
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
-
-
45
 
+Anglický jazyk B1
67
57
53
na základe 76 žiakov
+Anglický jazyk B2
36
66
67
na základe 25 žiakov
+Anglický jazyk C1
-
-
56
 
+Nemecký jazyk B1
49
39
42
na základe 10 žiakov
+Nemecký jazyk B2
-
-
-
 
+Nemecký jazyk C1
-
-
45
 
 
Pridaná hodnota
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Pridaná hodnota zo slovenského jazyka
80
2,11
-0,00
na základe 105 žiakov
 
Nezamestnanosť absolventov
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Nezamestnanosť absolventov
-
-
-
 
+Regionálne uplatnenie
-
-
-
 
 
Prijímanie na VŠ v SR
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Podiel absolventov prijatých na VŠ v SR
-
-
-
 
+Úspešnosť prijímania na VŠ v SR
-
-
-
 
 
Inšpekcia
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Riadenie školy
-
-
66
inšpekcia od šk. roku 2013/14 neprebehla
+Podmienky výchovy a vzdelávania
-
-
85
inšpekcia od šk. roku 2013/14 neprebehla
+Výchovno-vzdelávací proces
-
-
63
inšpekcia od šk. roku 2013/14 neprebehla
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
67
1,6
1,4
1 000 € na 638 žiakov
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
82
14,1
12,5
90 učiteľov na 638 žiakov
+Využívanie IKT / DT
8
71 %
93 %
64 z 90 učiteľov
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
-
-
 
+Vlastné zdroje školy
-
-
-
 
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Počet žiakov
97
638
317
+Počet externých žiakov
 
62
24
+Podiel externých žiakov
 
9,7 %
8,3 %
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0
2
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0,0 %
1,0 %
+Počet pedagógov
99
90
36
 

Komentár školy

Ingrid Juhásová, koordinátor projektov školy
Škola je zapojená do vzdelávacieho programu Medzinárodná cena vojvodu z Edinburghu (skrátene DofE). Mladý človek si sám stanovuje ciele, ktoré musí po dobu realizácie programu (6-18 mesiacov+) napĺňať. Učiteľ alebo dobrovoľník v programe figuruje ako mentor a rovnocenný partner, ktorý účastníka vedie k napĺňaniu svojich cieľov v oblastiach ako Šport, Rozvoj talentu, Dobrovoľníctvo a Dobrodružná expedícia. Program DofE poskytuje mladým ľuďom priestor na realizáciu svojho talentu, záujmov, rozvíja motiváciu a osobnú a spoločenskú zodpovednosť. Zapojeným školám a učiteľom okrem iného ponúka možnosť zvýšiť touto skúsenosťou svoje organizačné a profesionálne zručnosti. Škola je miestnym centrum DofE od šk. roku 2021/2022. Škola získala na obdobie rokov 2021-2027 Akreditáciu pre odborné vzdelávanie v programe Erasmus+. Akreditácia na programové obdobie 2021-2027 umožňuje škole zjednodušený prístup k financovaniu odborných mobilít z Erasmus+ programu EU. Vo svojich projektoch presadzuje škola horizontálne priority ako inklúziu, digitalizáciu, udržateľný rozvoj a aktívnu participáciu. Škola sa zapojila do komplexného manažérskeho vzdelávania riaditeľov a učiteľov škôl s názvom Diamantová cena DofE. V 3. ročníku sa nachádza 32 učiteľov a riaditeľov z 15 škôl Slovenska. Škola spustila medzinárodný projekt STAND BY ME - Stojím pri Tebe, ktorý prepája mladých ľudí z Ukrajiny s ich rovesníkmi na tejto škole. Žiaci spolu zmysluplne trávia čas a nepremárňujú svoj potenciál. Prepojenie stredoškolského vzdelávania s praxou Škola je zapojená do projektu Prepojenie stredoškolského vzdelávania s praxou. Účelom projektu je zvyšovanie čitateľskej gramotnosti, prírodovednej gramotnosti, matematickej gramotnosti, finančnej gramotnosti vrátane podnikateľských vedomostí a ekonomického myslenia, zvyšovanie jazykových a IKT zručností žiakov, čím sa zvýši predpoklad ich uplatnenia na trhu práce. Aktivity zamerané na cieľovú skupinu pedagogickí a odborní zamestnanci sú zamerané na rozvoj ich kľúčových kompetencií, čím sa následne zvýši kvalita výchovno-vzdelávacieho procesu. Férová škola Škola je zapojená do projektu Férová škola, ktorej cieľom je prispieť ku skvalitneniu praktickej výučby v SZŠ Trnava budú naši absolventi lepšie pripravení poskytovať kvalitné služby v zdravotníckych zariadeniach, najmä v trnavskom regióne. Aktivity sú zamerané na modernizáciu vyučovacieho procesu modernizáciu priestorov internátu a bezbariérovosť v budove školy.

Komentáre používateľov

30.03.2020, 12:52, INEKO
Táto škola patrí medzi školy, ktoré aktívne využívajú systém elektronického testovania (ide o testovanie, ktoré vykonáva NÚCEM). Takúto skutočnosť považujeme za pozitívum – vypovedá to podľa nás o tom, že tieto školy sú aktívne a otvorené, majú záujem o moderné metódy, transparentnosť a tiež dbajú na vybavenie svojej školy.
Poznámka: táto škola využíva e-Test nielen na bežné elektronické (tzv. „školské“) testovania, ale navyše sa zapája aj do elektronického testovania v rámci riadnych termínov certifikačných meraní Testovania 9 a externej časti maturitnej skúšky.