Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

Spojená škola, Čajkovského 50, Trnava

!táto spojená škola má aj ďalšie súčasti:
- žiakov (z toho externých)
- zo sociálne znevýhodneného prostredia
- pedagógov (šk. rok 2022/2023)

+ INEKO Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2019/20 - 2022/23)

-
Špeciálne školy nemajú údaje potrebné pre výpočet hodnotenia
čo to znamená?
-Testovanie 5
-Inšpekcia
-Testovanie 9
-Mimoriadne výsledky

Hodnotenie používateľmi

(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Kvalita pedagógov
Odborné znalosti pedagógov, ich motivácie pre vzdelávanie nad rámec základného učiva
Prístup pedagógov
Spôsob odovzdávania vedomostí a komunikácie so žiakmi, prístup pri domácich úlohách a skúšaní
Stav a vybavenie školy
Stav budov, tried, jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Prostredie školy a klíma
Pocit žiakov z prostredia školy, jej atmosféry a okolia, ponuka mimoškolských aktivít
Celkové hodnotenie(počíta sa automaticky)
-
zatiaľ nehodnotené
Pridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2022/23)

Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci ŠZŠ

údaj za školu
priemer
za ŠZŠ

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
98
0,0
0,6
0 € na žiakov
 

Komentár školy

PaedDr. Lívia Miškayová, riaditeľka školy
V oblasti edukácie zdravotne znevýhodnených žiakov s mentálnym postihnutím vytvárame také systémy, stratégie a modely, ktoré rešpektujú individuálne potreby jednotlivca a umožnia každému možnosť voľby. Z kľúčových cieľov edukácie mentálne postihnutých v kontexte komplexnej starostlivosti, je príprava na začlenenie sa dieťaťa do spoločnosti a podpora tohto procesu. Vzdelávanie je zamerané: - rozvíjanie žiakov po stránke fyzickej, psychickej a emocionálnej, - na kompenzáciu ich nedostatkov s cieľom optimálne ich pripraviť na praktický život, - rozvíjať schopnosť žiakov osvojiť si základy vzdelania a pokračovať vo vzdelávaní v Praktickej škole V rámci integrácie žiakov navštevujeme pravidelne knižnicu J.Fándlyho v Trnave, hudobné odd. M.S.Trnavského, každoročne organizujeme akciu s názvom: 'Tvorba nepoznaných detí', kde sa deti, žiaci, klienti špeciálnych škôl a zariadení prezentujú krátkymi dramatizáciami, organizujeme školy v prírode, zúčastňujeme sa všetkých dostupných akcií ktoré poriadajú iné zariadenia podobného typu - olympiády a rôzne športové aktivity, prezentujeme sa rôznymi výrobkami žiakov v rámci 'Dúhových dní', ktoré poriada mesto Trnava.

Komentáre používateľov