Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

Základná škola, Školská 1, Jablonica

134 žiakov (z toho 0 externých)
0 zo sociálne znevýhodneného prostredia
13 pedagógov (šk. rok 2022/2023)

+ INEKO Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2019/20 - 2022/23)

5,6
škola s dobrými výsledkami žiakov
čo to znamená?
7,8Testovanie 5
6,2Inšpekcia
6,3Testovanie 9
1,1Mimoriadne výsledky
Zložky hodnotenia zobrazené šedým odtieňom boli vypočítané na menšej vzorke, než štandardne určuje metodika, preto môžu byť menej výpovedné a v rebríčkoch sa hodnotenie školy alebo jeho zložky štandardne vôbec nezobrazujú.

Hodnotenie používateľmi

(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Kvalita pedagógov
Odborné znalosti pedagógov, ich motivácie pre vzdelávanie nad rámec základného učiva
Prístup pedagógov
Spôsob odovzdávania vedomostí a komunikácie so žiakmi, prístup pri domácich úlohách a skúšaní
Stav a vybavenie školy
Stav budov, tried, jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Prostredie školy a klíma
Pocit žiakov z prostredia školy, jej atmosféry a okolia, ponuka mimoškolských aktivít
Celkové hodnotenie(počíta sa automaticky)
-
zatiaľ nehodnotené
Pridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2022/23)

Testovanie 5
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
Výsledky žiakov v Testovaní 5 nie sú za školský rok 2022/23 k dispozícii, keďže Testovanie 5 sa v danom roku nekonalo z rozhodnutia ministerstva školstva.
+Slovenský jazyk
-
-
-
 
+Matematika
-
-
-
 
+Maďarský jazyk
-
-
-
 
 
Testovanie 9
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
42
55
55
na základe 15 žiakov
+Matematika
83
62
51
na základe 15 žiakov
+Maďarský jazyk
-
-
58
 
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
-
-
59
 
 
Inšpekcia
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Riadenie školy
29
67
77
inšpekcia v šk. roku 2014/15
+Podmienky výchovy a vzdelávania
52
88
85
inšpekcia v šk. roku 2014/15
+Výchovno-vzdelávací proces
22
58
68
inšpekcia v šk. roku 2014/15
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
90
0,0
0,3
0 € na 134 žiakov
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
58
9,7
10,5
13 učiteľov na 134 žiakov
+Využívanie IKT / DT
100
100 %
97 %
13 z 13 učiteľov
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
-
-
 
+Vlastné zdroje školy
-
-
-
 
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet žiakov
40
134
237
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0
15
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0,0 %
7,5 %
+Počet pedagógov
39
13
19
 

Komentár školy

Pokiaľ máte záujem, pošlite, prosím, stručný text predstavujúci vašu školu, spolu s najväčšími dosiahnutými úspechmi, na .

Komentáre používateľov

30.03.2020, 12:52, INEKO
V šk. roku 2018/19 vykonala Štátna školská inšpekcia (ŠŠI) na tejto škole inšpekciu vo vzťahu k vykonávaniu Testovania 9 a zistila nižšie uvedené nedostatky, ktoré mohli ovplyvniť výsledok daného testovania žiakov na škole:
- Nepreukázanie deklarovaného školenia administrátora koordinátorkou.
- Neskontrolovanie úplnosti testov z MAT a zo SJL bezprostredne po ich rozbalení.
- Nezadanie úplných pokynov žiakom pred administrovaním testu (z MAT nezadanie pokynu žiakom, aby si na test napísali svoje meno – testy zostali nepodpísané; neoznámenie, že pred vypracovaním testu majú žiaci stanovený čas na oboznámenie sa s ním; nevysvetlenie postupu, v prípade vypracovania testu pred uplynutím stanoveného testovacieho času žiakom; nezapísanie času začiatku a ukončenia vypracovania testu na tabuľu; zo SJL neprečítanie príslušného textu pred písaním testu žiakom administrátorom; neposkytnutie im dostatočného časového priestoru na oboznámenie sa s testom v určenom rozsahu).
- Nedodržanie harmonogramu testovania (pri administrovaní testu z MAT administrátorka umožnila žiakom začať pracovať skôr, než bolo stanovené v pokynoch NÚCEM – celkovú dobu na vypracovanie testu mali 97 minút; rovnako pri administrovaní testu zo SJL umožnila žiakom začať pracovať skôr, žiaci mali celkovú dobu na vypracovanie testu 74 minút)
- Neupozornenie žiakov na blížiaci sa koniec testovania pred uplynutím celkového času na vypracovanie testu.
- Nezabezpečenie aktívneho dozoru externým dozorom po celú dobu testovania (žiak počas testovania vyšiel z triedy, v ktorej sa testovanie realizovalo na toaletu v sprievode externého dozoru).
(zdroj: https://www.ssiba.sk/admin/fckeditor/editor/userfiles/file/Dokumenty/SPRAVY/2019/T_9_Sprava_ZS_G_SR_.pdf)