Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

Súkr. spoj. šk. (obchodná akadémia), Svätého Štefana 36, Štúrovo

372 žiakov (z toho 24 externých)
0 zo sociálne znevýhodneného prostredia
41 pedagógov (šk. rok 2023/2024)

+ INEKO Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2020/21 - 2023/24)

8,3
škola s vynikajúcimi výsledkami žiakov
čo to znamená?
8,2Maturity
-Pridaná hodnota
8,3Nezamestnanosť absolventov
5,6Prijímanie na VŠ v SR
8,4Mimoriadne výsledky
3,8Inšpekcia

Hodnotenie používateľmi

(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Kvalita pedagógov
Odborné znalosti pedagógov, ich motivácie pre vzdelávanie nad rámec základného učiva
Prístup pedagógov
Spôsob odovzdávania vedomostí a komunikácie so žiakmi, prístup pri domácich úlohách a skúšaní
Stav a vybavenie školy
Stav budov, tried, odborných miestností (napr. dielní), jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Prostredie školy a klíma
Pocit žiakov z prostredia školy, jej atmosféry a okolia, ponuka mimoškolských aktivít
Celkové hodnotenie(počíta sa automaticky)
1,5
1 hodnotenie
Zobraziť komentáre používateľovPridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2023/24)

Maturity
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
78
53
47
na základe 41 žiakov
+Matematika
-
-
32
 
+Maďarský jazyk
-
-
46
 
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
-
-
44
 
+Anglický jazyk B1
-
-
57
 
+Anglický jazyk B2
-
-
75
 
+Anglický jazyk C1
43
70
69
na základe 38 žiakov
+Nemecký jazyk B1
-
-
39
 
+Nemecký jazyk B2
-
-
47
 
+Nemecký jazyk C1
-
-
53
 
 
Testovanie 9
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
0
46
64
na základe 25 žiakov
+Matematika
11
37
54
na základe 25 žiakov
 
Pridaná hodnota
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Pridaná hodnota zo slovenského jazyka
-
-
-
 
 
Nezamestnanosť absolventov
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Nezamestnanosť absolventov
-
-
-
 
+Regionálne uplatnenie
-
-
-
 
 
Prijímanie na VŠ v SR
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Podiel absolventov prijatých na VŠ v SR
-
-
-
 
+Úspešnosť prijímania na VŠ v SR
-
-
-
 
 
Inšpekcia
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Riadenie školy
10
40
67
inšpekcia v šk. roku 2017/18
+Podmienky výchovy a vzdelávania
17
75
87
inšpekcia v šk. roku 2017/18
+Výchovno-vzdelávací proces
-
-
63
inšpekcia od šk. roku 2014/15 neprebehla
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
85
3,8
1,6
1 400 € na 372 žiakov
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
49
11,0
12,0
41 učiteľov na 372 žiakov
+Využívanie IKT / DT
23
90 %
93 %
37 z 41 učiteľov
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
-
-
 
+Vlastné zdroje školy
-
-
-
 
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Počet žiakov
66
372
326
+Počet externých žiakov
 
24
25
+Podiel externých žiakov
 
6,5 %
8,2 %
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0
2
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0,0 %
0,9 %
+Počet pedagógov
68
41
36
 

Komentár školy

Pokiaľ máte záujem, pošlite, prosím, stručný text predstavujúci vašu školu, spolu s najväčšími dosiahnutými úspechmi, na .

Komentáre používateľov

02.02.2024, 18:43, Samuel Ďuríš
Škola má fajn charitatívne akcie, avšak 3. a 4. ročníku odporúčam pridať počet hodín odborných predmetov v anglickom jazyku . Takisto odporúčam zaradiť viac praktických cvičení do ekonomických predmetov a predmetov adiministratívy a korešpondencie . Toto nemožno brať ako kritiku školy , len potencionálne odporúčania na zlepšenie . Držím všetkým vrátane vedenia palce a nech sa darí. Pedagogovia aj zamestnanci sú OK, ale škola by mala viac aktívne komunikovať s verejnosťou prostredníctvom sociálnych sietí . Taktiež odporučam , väčšiu spoluprácu so štátnymi inštitúciami a akademickou obcou . Celkovo však možno z vúčšej časti potvrdiť závery inštitútu INEKO s menšími návrhmi na zlepšenie.