Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.
Údaje za jednotlivé ukazovatele (za šk. rok 2022/23)
Testovanie 5
percentil v rámci ZŠ
údaj za školu
priemer za ZŠ
poznámka
Výsledky žiakov v Testovaní 5 nie sú za školský rok 2022/23 k dispozícii, keďže Testovanie 5 sa v danom roku nekonalo z rozhodnutia ministerstva školstva.
Pokiaľ máte záujem, pošlite, prosím, stručný text predstavujúci vašu školu, spolu s najväčšími dosiahnutými úspechmi, na .
Komentáre používateľov
30.03.2020, 12:52, INEKO
Táto škola patrí medzi školy, ktoré aktívne využívajú systém elektronického testovania (ide o testovanie, ktoré vykonáva NÚCEM). Takúto skutočnosť považujeme za pozitívum – vypovedá to podľa nás o tom, že tieto školy sú aktívne a otvorené, majú záujem o moderné metódy, transparentnosť a tiež dbajú na vybavenie svojej školy. Poznámka: škola využíva e-Test na bežné elektronické (tzv. „školské“) testovania, no zatiaľ sa nezapája do elektronického testovania v rámci riadnych termínov certifikačných meraní Testovania 9 a externej časti maturitnej skúšky.
22.10.2015, 14:01, Miroslav Bogr
Neviem z akých údajov vychádzajú zostavovatelia tohto hodnotenia, no minimálne v dvoch kritériách považujem bodovanie za hlboko podhodnotené do takej miery, že poškodzuje meno a kvalitu školy. Ide o bodové hodnotenie v oblasti účasti na súťažiach a o hodnotenie v oblasti pedagogický zbor. Hodnoty 1,7 resp. 3,2 nemôžu v žiadnom prípade odrážať skutočnosť. Škola dlhodobo vykazuje významné úspechy na predmetových olympiádach a postupových súťažiach i športových súťažiach v rámci Nitrianskeho okresu. Vo vyhodnotení za školský rok 2014/15 bola celkovo na 2. mieste v okrese vo vedomostných súťažiach! V športových súťažiach na 5. mieste. A na podobné umiestnenia získala aj v predošlých školských rokoch. Čo sa týka pedagogického zboru, tak škola disponuje výlučne vysoko kvalifikovanými učiteľmi, ktorí sa neustále vzdelávajú, zvyšujú a rozširujú si kvalifikáciu, zapajajú sa do projektov a ktorí so žiakmi dosahujú na súťažiach vynikajúce výsledky. Na základe akých kritérií by mali mať takéto nízke bodové ohodnotenie? Nepovažujem toto hodnotenie za také, ktoré by mohlo seriózne odrážať skutočnú kvalitu školy.