Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.
Naše zariadenie je špeciálne výchovné zariadenie určené pre žiakov s poruchami učenia a ADHD a pre žiakov s menej závažnými poruchami správania. Poskytujeme odbornú psychologickú starostlivosť, bohatú záujmovú mimoškolskú činnosť v krúžkoch a voľnočasových aktivitách, individuálnu a skupinovú terapeutickú činnosť, prácu s rodinou individuálny prístup k žiakom a korekciu porúch učenia.