Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

Spojená škola - Gymnázium, Kollárova 17, Sečovce

- žiakov (z toho externých)
- zo sociálne znevýhodneného prostredia
- pedagógov (šk. rok 2022/2023)

+ INEKO Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2019/20 - 2022/23)

6,5
škola s veľmi dobrými výsledkami žiakov
čo to znamená?
6,7Maturity
6,2Pridaná hodnota
10Nezamestnanosť absolventov
-Prijímanie na VŠ v SR
0,0Mimoriadne výsledky
-Inšpekcia

Hodnotenie používateľmi

(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Kvalita pedagógov
Odborné znalosti pedagógov, ich motivácie pre vzdelávanie nad rámec základného učiva
Prístup pedagógov
Spôsob odovzdávania vedomostí a komunikácie so žiakmi, prístup pri domácich úlohách a skúšaní
Stav a vybavenie školy
Stav budov, tried, odborných miestností (napr. učební), jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Prostredie školy a klíma
Pocit žiakov z prostredia školy, jej atmosféry a okolia, ponuka mimoškolských aktivít
Celkové hodnotenie(počíta sa automaticky)
-
zatiaľ nehodnotené
Pridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2022/23)

Maturity
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Slovenský jazyk
77
71
66
na základe 35 žiakov
+Matematika
72
63
57
na základe 9 žiakov
+Maďarský jazyk
-
-
61
 
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
-
-
62
 
+Anglický jazyk B1
-
-
67
 
+Anglický jazyk B2
59
68
66
na základe 35 žiakov
+Anglický jazyk C1
-
-
66
 
+Nemecký jazyk B1
-
-
-
 
+Nemecký jazyk B2
-
-
71
 
+Nemecký jazyk C1
-
-
63
 
 
Pridaná hodnota
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Pridaná hodnota zo slovenského jazyka
98
7,04
0,02
na základe 34 žiakov
 
Nezamestnanosť absolventov
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Nezamestnanosť absolventov
-
-
-
 
+Regionálne uplatnenie
-
-
-
 
 
Prijímanie na VŠ v SR
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Podiel absolventov prijatých na VŠ v SR
-
-
-
 
+Úspešnosť prijímania na VŠ v SR
-
-
-
 
 
Inšpekcia
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Riadenie školy
-
-
74
inšpekcia od šk. roku 2013/14 neprebehla
+Podmienky výchovy a vzdelávania
-
-
89
inšpekcia od šk. roku 2013/14 neprebehla
+Výchovno-vzdelávací proces
-
-
69
inšpekcia od šk. roku 2013/14 neprebehla
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
54
0,0
2,6
0 € na žiakov
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
-
-
11,1
 
+Využívanie IKT / DT
-
-
97 %
 
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
-
-
 
+Vlastné zdroje školy
-
-
-
 
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Počet žiakov
-
-
308
+Počet externých žiakov
 
-
2
+Podiel externých žiakov
 
-
0,8 %
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
-
0
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
-
0,0 %
+Počet pedagógov
-
-
28
 

Komentár školy

PaedDr. Michaela Štundová, MBA, riaditeľka
Gymnázium, Kollárova 17, Sečovce Názov projektu: IT Akadémia - Vzdelávanie pre 21. storočie Poskytovateľ: Projekt sa realizuje spolu s partnerskou univerzitou: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach spolufinancovaný Európskym sociálnym fondom. Strategickým cieľom projektu IT Akadémia je vytvorenie modelu vzdelávania a prípravy mladých ľudí pre aktuálne a perspektívne potreby vedomostnej spoločnosti a trhu práce so zameraním na informatiku a IKT. Hlavným cieľom projektu je inovácia prírodovedného a technického vzdelávania na základných a stredných školách so zameraním na informatiku a IKT, orientácia mladých ľudí na ďalšie štúdium v študijných odboroch a programoch s perspektívou uplatnenia sa v IT sektore. Inovácia vzdelávania v rámci Školských vzdelávacích programov bude zameraná na aktualizáciu obsahu, metód a foriem výučby matematiky, informatiky prírodovedných predmetov a odborných predmetov smerom k dôslednej a zmysluplnej implementácii IKT nástrojov do vzdelávania. Názov projektu: Zvýšenie vzdelanostnej úrovne obyvateľov mesta Sečovce a okolie Poskytovateľ: Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a Európsky sociálny fond. Cieľom projektu je zvýšiť kvalitu celoživotného vzdelávania s dôrazom na zvyšovanie odbornej kvalifikácie osôb s nedostatočným vzdelaním a rozvoj kľúčových kompetencií pre zamestnaných obyvateľov s dôrazom na zvýšenie ich konkurencieschopnosti na regionálnom pracovnom trhu v oblasti informačno-komunikačných technológií. Súčasne zvýšiť úroveň ekonomického myslenia účastníkov projektu. Súčasťou projektu je organizovanie kurzov na získanie nižšieho stredného vzdelania. Pre zamestnaných obyvateľov organizácia kurzov "ECDL" a digitálnych zručností a pre žiakov posledných ročníkov organizovanie kurzov s názvom "Uplatním sa na trhu práce". Názov projektu: Inovácia vzdelávania za účelom zlepšenia čitateľskej, matematickej, finančnej a prírodovednej gramotnosti Poskytovateľ: Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky v zastúpení Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky Cieľ projektu je zvýšiť inkluzívnosť a rovnaký prístup ku kvalitnému vzdelávaniu a zlepšiť výsledky a kompetencie detí a žiakov. Hlavné aktivity: Aktivita 1. Implementácia extra hodín. Cieľom aktivity je zabezpečiť inováciu obsahu a metód vzdelávania s dôrazom na čitateľskú, matematickú, finančnú a prírodovednú gramotnosť. Realizuje sa rozšírením vyučovania o extra hodiny, v ktorých naši pedagógovia za pomoci moderných didaktických pomôcok využívajú inovatívne a atraktívne formy vzdelávania. Hlavnou formou vyučovania v rámci rozsahu extra hodín je implementácia inovatívnych metód a foriem do vyučovania so zameraním na PISA gramotnosti. Aktivita 2. Rozšírenie kľúčových kompetencií pedagogických zamestnancov Cieľom aktivity je zvýšiť kvalitu výchovno-vzdelávacieho procesu prostredníctvom podpory rozvoja kľúčových kompetencií pedagogických a odborných zamestnancov s cieľom rozvíjania čitateľskej, matematickej, finančnej a prírodovednej gramotnosti žiakov. Názov projektu: Globálna spolupráca vo výučbe matematiky Projekt ERASMUS +KA2 Projekt sa realizuje s finančnou podporou Európskej komisie. Je to strategické partnerstvo, v rámci ktorého Gymnázium v Sečovciach spolupracuje so školami z Turecka, Portugalska, Poľska a Rumunska. Cieľom projektu je zvyšovať záujem študentov o matematiku prostredníctvom prípravy matematických úloh a cvičení netradičnou a hravou formou. Cieľom je prepojiť matematické operácie s praxou a naučiť žiakov myslieť prakticky. V tomto projekte pedagógovia vytvárajú učebné materiály, ktoré overujú na vyučovacích hodinách v rámci svojich škôl, ale aj ich zdieľajú so zahraničnými partnermi. Škola sa dlhodobo aktívne zapája do medzinárodných projektov v programoch Comenius Socrates, resp. Erasmus+. Výška finančnej podpory z európskych fondov za obe organizačné zložky školy na všetky doterajšie projekty je spolu 168 505,- €.

Komentáre používateľov

14.02.2023, 12:52, INEKO
Táto škola patrí medzi školy, ktoré aktívne využívajú systém elektronického testovania (ide o testovanie, ktoré vykonáva NÚCEM). Takúto skutočnosť považujeme za pozitívum – vypovedá to podľa nás o tom, že tieto školy sú aktívne a otvorené, majú záujem o moderné metódy, transparentnosť a tiež dbajú na vybavenie svojej školy.
Poznámka: táto škola využíva e-Test nielen na bežné elektronické (tzv. „školské“) testovania, ale navyše sa zapája aj do elektronického testovania v rámci riadnych termínov certifikačných meraní Testovania 9 a externej časti maturitnej skúšky.
14.02.2023, 12:52, INEKO
Na tejto škole funguje vzdelávací program Akadémia veľkých diel. Jeho cieľom je rozvíjať čitateľskú gramotnosť, kritické myslenie, schopnosť sústrediť sa a kultivovane diskutovať. Akadémia sa zároveň opiera o dobrú prax charakterového vzdelávania cez príbehy a veľké diela. Pozostáva z dvoch častí: online knižnice a diskusných seminárov v skupine 7 - 15 rovesníkov, ktoré vedie učiteľ - moderátor. Učitelia zapojení do programu prešli intenzívnym školením a sú súčasťou mentoringového programu Akadémie. Úlohou učiteľa nie je o dielach prednášať, ale posúvať diskusiu študentov pomocou špeciálne vypracovaných metodík ku každému dielu. Program sa sústredí na literatúru, filozofiu, hudbu, maľbu a filmy autorov, ktorí formovali západnú civilizáciu a otvárajú dôležité životné otázky. Vďaka forme a obsahu programu si tak študent formuje nie len svoje zručnosti a myseľ, ale aj charakter.