Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

Spojená škola - Stredná odborná škola techniky a služieb, Kollárova 17, Sečovce

713 žiakov (z toho 115 externých)
0 zo sociálne znevýhodneného prostredia
60 pedagógov (šk. rok 2022/2023)

+ INEKO Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2019/20 - 2022/23)

6,7
škola s veľmi dobrými výsledkami žiakov
čo to znamená?
4,6Maturity
7,1Pridaná hodnota
9,1Nezamestnanosť absolventov
5,4Prijímanie na VŠ v SR
2,6Mimoriadne výsledky
-Inšpekcia

Hodnotenie používateľmi

(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Kvalita pedagógov
Odborné znalosti pedagógov, ich motivácie pre vzdelávanie nad rámec základného učiva
Prístup pedagógov
Spôsob odovzdávania vedomostí a komunikácie so žiakmi, prístup pri domácich úlohách a skúšaní
Stav a vybavenie školy
Stav budov, tried, odborných miestností (napr. dielní), jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Prostredie školy a klíma
Pocit žiakov z prostredia školy, jej atmosféry a okolia, ponuka mimoškolských aktivít
Celkové hodnotenie(počíta sa automaticky)
5,0
1 hodnotenie
Pridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2022/23)

Maturity
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
31
43
47
na základe 68 žiakov
+Matematika
-
-
36
 
+Maďarský jazyk
-
-
44
 
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
-
-
45
 
+Anglický jazyk B1
55
54
53
na základe 61 žiakov
+Anglický jazyk B2
83
73
67
na základe 6 žiakov
+Anglický jazyk C1
-
-
56
 
+Nemecký jazyk B1
-
-
42
 
+Nemecký jazyk B2
-
-
-
 
+Nemecký jazyk C1
-
-
45
 
 
Pridaná hodnota
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Pridaná hodnota zo slovenského jazyka
77
1,60
-0,00
na základe 65 žiakov
 
Nezamestnanosť absolventov
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Nezamestnanosť absolventov
-
-
-
 
+Regionálne uplatnenie
-
-
-
 
 
Prijímanie na VŠ v SR
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Podiel absolventov prijatých na VŠ v SR
-
-
-
 
+Úspešnosť prijímania na VŠ v SR
-
-
-
 
 
Inšpekcia
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Riadenie školy
-
-
66
inšpekcia od šk. roku 2013/14 neprebehla
+Podmienky výchovy a vzdelávania
-
-
85
inšpekcia od šk. roku 2013/14 neprebehla
+Výchovno-vzdelávací proces
-
-
63
inšpekcia od šk. roku 2013/14 neprebehla
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
63
0,6
1,4
400 € na 713 žiakov
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
9
8,4
12,5
60 učiteľov na 713 žiakov
+Využívanie IKT / DT
-
-
93 %
 
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
-
-
 
+Vlastné zdroje školy
-
-
-
 
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Počet žiakov
99
713
317
+Počet externých žiakov
 
115
24
+Podiel externých žiakov
 
16,1 %
8,3 %
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0
2
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0,0 %
1,0 %
+Počet pedagógov
93
60
36
 

Komentár školy

PaedDr. Michaela Štundová, MBA, riaditeľka
Stredná odborná škola techniky a služieb, Kollárova 17, Sečovce Názov projektu: IT Akadémia -Vzdelávanie pre 21. storočie Poskytovateľ: Projekt sa realizuje spolu s partnerskou univerzitou: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach spolufinancovaný Európskym sociálnym fondom. Strategickým cieľom projektu IT Akadémia je vytvorenie modelu vzdelávania a prípravy mladých ľudí pre aktuálne a perspektívne potreby vedomostnej spoločnosti a trhu práce so zameraním na informatiku a IKT. Hlavným cieľom je inovácia prírodovedného a technického vzdelávania na základných a stredných školách so zameraním na informatiku a IKT, orientácia mladých ľudí na ďalšie štúdium v študijných odboroch a programoch s perspektívou uplatnenia sa v IT sektore. Inovácia vzdelávania v rámci Školských vzdelávacích programov bude zameraná na aktualizáciu obsahu, metód a foriem výučby matematiky, informatiky prírodovedných predmetov a odborných predmetov smerom k dôslednej a zmysluplnej implementácii IKT nástrojov do vzdelávania. Názov projektu: Zvýšenie vzdelanostnej úrovne obyvateľov mesta Sečovce a okolie Poskytovateľ: Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a Európsky sociálny fond Cieľom projektu je zvýšiť kvalitu celoživotného vzdelávania s dôrazom na zvyšovanie odbornej kvalifikácie osôb s nedostatočným vzdelaním a rozvoj kľúčových kompetencií pre zamestnaných obyvateľov s dôrazom na zvýšenie ich konkurencieschopnosti na regionálnom pracovnom trhu v oblasti informačno-komunikačných technológií. Súčasne zvýšiť úroveň ekonomického myslenia účastníkov projektu. Súčasťou projektu je organizovanie kurzov na získanie nižšieho stredného vzdelania. Pre zamestnaných obyvateľov organizácia kurzov "ECDL" a digitálnych zručností a pre žiakov posledných ročníkov organizovanie kurzov s názvom "Uplatním sa na trhu práce". Názov projektu: Modernými metódami k zvyšovaniu kvality odborného vzdelávania žiakov Strednej odbornej školy v Sečovciach Poskytovateľ: Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky v zastúpení Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky Špecifický cieľom projektu je zvýšiť kvalitu odborného vzdelávania a prípravy reflektujúc potreby trhu práce Hlavné aktivity projektu: 1. Realizácia vzdelávacích programov zameraných na zvýšenie kompetencií potrebných pre prispôsobenie vzdelávania požiadavkám trhu práce Názov projektu: Modernizácia odborného vzdelávania na Spojenej škole v Sečovciach Poskytovateľ: Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR v rámci výzvy IROP-PO2-SC223-2016-14, spolufinancovaný z Európskeho fondu regionálneho rozvoja. Špecifický cieľom projektu je zvýšenie počtu žiakov stredných odborných škôl na praktickom vyučovaní. Hlavné aktivity projektu: 1. nákup, dodávka a inštalácia materiálno -technického vybavenia v odborných učebniach pre strojárske odbory, 2. nákup, dodávka a inštalácia materiálno -technického vybavenia v odborných učebniach pre elektrotechnické odbory V rámci tohto projektu bude zriadených 6 moderne vybavených učební: 1. Učebňa programovania CNC strojov pre strojárske odbory 2. Dielňa pre strojové obrábanie pre strojárske odbory 3. Odborná učebňa pre elektrotechnické merania pre elektrotechnické odbory 4. Učebňa programového vybavenia počítačov pre elektrotechnické odbory 5. Dielňa pre počítačové siete pre elektrotechnické odbory 6. Multimediálna učebňa pre elektrotechnické odbory Škola sa dlhodobo aktívne zapája do medzinárodných projektov v programoch Comenius Socrates, resp. Erasmus+. Výška finančnej podpory z európskych fondov za obe organizačné zložky školy na všetky doterajšie projekty je spolu 168 505,- €.

Komentáre používateľov

14.02.2023, 12:52, INEKO
Táto škola patrí medzi školy, ktoré aktívne využívajú systém elektronického testovania (ide o testovanie, ktoré vykonáva NÚCEM). Takúto skutočnosť považujeme za pozitívum – vypovedá to podľa nás o tom, že tieto školy sú aktívne a otvorené, majú záujem o moderné metódy, transparentnosť a tiež dbajú na vybavenie svojej školy.
Poznámka: táto škola využíva e-Test nielen na bežné elektronické (tzv. „školské“) testovania, ale navyše sa zapája aj do elektronického testovania v rámci riadnych termínov certifikačných meraní Testovania 9 a externej časti maturitnej skúšky.
30.11.2015, 12:52, INEKO
Táto škola je jednou z 90-tich škôl na Slovensku, ktorých žiaci sa zapojili do súťaží (korešpondenčných seminárov) organizovaných občianskym združením Trojsten. Celkovo sa v šk. roku 2014/15 do súťaží, medzi ktoré patria Fyzikálny korešpondenčný seminár, Korešpondenčný matematický seminár, Medzinárodný matematický seminár iKS, Korešpondenčný seminár z programovania, Fyzikálny náboj a Matematický náboj, zapojilo 0,8 % z celkového počtu žiakov školy, čo radí školu na 79. miesto v rámci celého Slovenska.