Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.
Pokiaľ máte záujem, pošlite, prosím, stručný text predstavujúci vašu školu, spolu s najväčšími dosiahnutými úspechmi, na .
Komentáre používateľov
30.03.2020, 12:52, INEKO
V šk. roku 2018/19 vykonala Štátna školská inšpekcia (ŠŠI) na tejto škole inšpekciu vo vzťahu k vykonávaniu Testovania 5 a zistila nižšie uvedené nedostatky, ktoré mohli ovplyvniť výsledok daného testovania žiakov na škole: - Nezabezpečenie stáleho pedagogického dozoru na chodbách blízko učební. - Neskorý príchod administrátora alebo neprítomnosť externého dozoru v stanovenom čase pri otváraní zásielok. - Nedôsledné oboznámenie sa administrátorov a externého dozoru s príslušnými pokynmi NÚCEM sa prejavilo v menej dôslednom plnení povinností z nich vyplývajúcich. (zdroj: https://www.ssiba.sk/admin/fckeditor/editor/userfiles/file/Dokumenty/SPRAVY/2019/123_SS_T5_ZS.pdf)
30.03.2020, 12:52, INEKO
V šk. roku 2017/18 vykonala Štátna školská inšpekcia (ŠŠI) na tejto škole inšpekciu vo vzťahu k vykonávaniu Testovania 5 a zistila nižšie uvedený nedostatok, ktorý mohol ovplyvniť výsledok daného testovania žiakov na škole: - Štátna školská inšpekcia zistila nedostatky súvisiace s porušením pokynov vypracovaných NÚCEM-om k administrácii testov. Nedostatky súviseli najmä s nedôsledným oboznámením sa koordinátorov a administrátorov s príslušnými pokynmi. (zdroj: https://www.ssiba.sk/admin/fckeditor/editor/userfiles/file/Dokumenty/SPRAVY/2018/123_T5_ZS.pdf)