Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

ZŠ Matky Alexie, Palackého 1, Bratislava - Staré Mesto

499 žiakov (z toho 0 externých)
0 zo sociálne znevýhodneného prostredia
37 pedagógov (šk. rok 2023/2024)

+ INEKO Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2008/09 - 2011/12)

5,9
škola s dobrými výsledkami žiakov
čo to znamená?
-Testovanie 5
7,9Inšpekcia
7,2Testovanie 9
0,7Mimoriadne výsledky

Hodnotenie používateľmi

(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Kvalita pedagógov
Odborné znalosti pedagógov, ich motivácie pre vzdelávanie nad rámec základného učiva
Prístup pedagógov
Spôsob odovzdávania vedomostí a komunikácie so žiakmi, prístup pri domácich úlohách a skúšaní
Stav a vybavenie školy
Stav budov, tried, jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Prostredie školy a klíma
Pocit žiakov z prostredia školy, jej atmosféry a okolia, ponuka mimoškolských aktivít
Celkové hodnotenie(počíta sa automaticky)
3,0
13 hodnotení
Zobraziť komentáre používateľovPridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2010/11)

Testovanie 5
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
-
-
-
 
+Matematika
-
-
-
 
+Maďarský jazyk
-
-
-
 
 
Testovanie 9
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
97
76
58
na základe 42 žiakov
+Matematika
78
60
53
na základe 42 žiakov
+Maďarský jazyk
-
-
64
 
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
-
-
60
 
 
Inšpekcia
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Riadenie školy
100
100
81
inšpekcia v šk. roku 2010/11
+Podmienky výchovy a vzdelávania
98
96
78
inšpekcia v šk. roku 2010/11
+Výchovno-vzdelávací proces
78
88
81
inšpekcia v šk. roku 2010/11
+4. ročník Prírodoveda
91
79
67
inšpekcia v šk. roku 2010/11
+9. ročník Fyzika
91
56
49
inšpekcia v šk. roku 2010/11
+9. ročník Prírodopis
59
59
58
inšpekcia v šk. roku 2010/11
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
91
0,0
0,2
0 € na 416 žiakov
 
Účasti na súťažiach
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet účastí na súťažiach
70
2,0
1,8
z max. počtu 9 súťaží
+Komparo - Matematika
88
0,0
0,2
z max. počtu 4 umiestnení
+Komparo - Slovenský jazyk
97
1,0
0,2
z max. počtu 4 umiestnení
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
26
7,5
10,6
31 učiteľov na 416 žiakov
+Využívanie IKT / DT
81
87 %
57 %
27 z 31 učiteľov
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
1 472 €
1 622 €
612 298 € na 416 žiakov
+Vlastné zdroje školy
51
0,0 %
1,4 %
0 € k 612 298 €
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet žiakov
-
-
-
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
-
-
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
-
-
+Počet pedagógov
-
-
-
 

Komentár školy

Pokiaľ máte záujem, pošlite, prosím, stručný text predstavujúci vašu školu, spolu s najväčšími dosiahnutými úspechmi, na .

Komentáre používateľov

20.02.2025, 21:04, David Poloni
Najhoršia škola, prístup neprofesionálny, učiteľky si vybíjajú na deťoch zlosť, hlavne 1. stupeň, snažia sa reprezentovať ako najlepšia škola tým ze maju rôzne predmety v konkrétných ročníkoch, no akurát deti ešte "tupšie" začínajú angličtinou v 1.rocniku, keď deti nevedia poriadne čítať... a hneď im dajú učebnice Project 1, ktoré sa na bežných školách používajú až od 2.stupňa (tzv. 5rocnik) potom deti nestíhajú, nechápu, nevedia co skôr, to rovno im mohli dať maturitné otázky! Deti potom nevedia žiadnu angličtinu, keď ich nenaučia základy a hneď idú na učivo vyššieho rocnika. To isté slovenský jazyk, chcú prejsť co najviac učiva, ale učivo ktorému sa majú venovať 4hodiny venujú za iba 1hodinu! A ostatné predmety napodobne. Vôbec tam nieje dobrý kolektív, v triedach sa kradne, v triede je až 30detí!!! S týmto sa individuálny prístup nedá ani porovnať, na stránke som sa dočítala že majú "rodinnú atmosféru a ucitelia maju osobnejší prístup ku žiakom" lepší vtip som nepocula, deti tam chodia neradi, čo som poznamenala pri každodennom navštevovaní, učitelia doslova kašlú na tie deti, chcú iba výplatu a viac ich nezaujíma-moj nazor, ze su sibnute, nieco je v hlave zle! Veľmi dlho som rozmýšľala, čo bolo/je na tejto škole pozitívne, nič som nenašla. Snažila som sa tam nájsť niečo dobré, dala som tejto skole aj Druhú Šancu, že možno sme natrafili na zlú učiteľku, nuž, ešte horšie. Berte deti odtiaľ preč-najlepšie bude ak ich tam ani nedáte, zbytočne im zničíte psychiku a detstvo. Píšem to sem pretože škola ma mizerné web stránky, soc. Siete nemá a nikde nemá možnosť, vyjadriť svoj názor (potom by tam nikto nechodil keďže by každý pisal zle recenzie a rodicia by si o tom citali.) Inšpekcia naposledy u nich bola v roku 2014!!!