Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy, čiže to, aké zručnosti a vedomosti škola v danom období odovzdala svojim žiakom. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.

Pre získanie presnejšieho obrazu by sa rodičia mali škôl pýtať na ďalšie uplatnenie absolventov, či už v prijímaní na vyšší stupeň vzdelávania alebo pri vstupe na trh práce. Dôležité sú aj informácie o účasti študentov na rôznych súťažiach, o technickom vybavení alebo o štruktúre predmetov.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

SŠ - SPŠE S. A. Jedlika, Komárňanská 28, Nové Zámky

574 žiakov (z toho 0 externých)
0 zo sociálne znevýhodneného prostredia
60 pedagógov (šk. rok 2019/2020)

+ INEKO Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2010/11 - 2013/14)

6,8
škola s veľmi dobrými výsledkami žiakov
čo to znamená?
6,4Maturity
5,0Pridaná hodnota
8,3Nezamestnanosť absolventov
5,8Prijímanie na VŠ v SR
0,5Mimoriadne výsledky
-Inšpekcia

Hodnotenie používateľmi

(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Kvalita pedagógov
Odborné znalosti pedagógov, ich motivácie pre vzdelávanie nad rámec základného učiva
Prístup pedagógov
Spôsob odovzdávania vedomostí a komunikácie so žiakmi, prístup pri domácich úlohách a skúšaní
Stav a vybavenie školy
Stav budov, tried, odborných miestností (napr. dielní), jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Prostredie školy a klíma
Pocit žiakov z prostredia školy, jej atmosféry a okolia, ponuka mimoškolských aktivít
Celkové hodnotenie(počíta sa automaticky)
5,0
1 hodnotenie
Pridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2013/14)

Maturity
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
80
63
56
na základe 94 žiakov
+Matematika
58
39
36
na základe 35 žiakov
+Maďarský jazyk
70
48
45
na základe 51 žiakov
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
61
44
44
na základe 51 žiakov
+Anglický jazyk B1
95
68
51
na základe 111 žiakov
+Anglický jazyk B2
98
87
70
na základe 2 žiakov
+Anglický jazyk C1
-
-
-
 
+Nemecký jazyk B1
72
43
36
na základe 29 žiakov
+Nemecký jazyk B2
96
92
67
na základe 1 žiaka
+Nemecký jazyk C1
-
-
-
 
 
Pridaná hodnota
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Pridaná hodnota zo slovenského jazyka
54
0,29
-0,11
na základe 88 žiakov
 
Nezamestnanosť absolventov
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Nezamestnanosť absolventov
88
5,7 %
14,6 %
13 z 229 absolventov
+Regionálne uplatnenie
91
0,53
1,39
5,7 % oproti 10,8 % v okrese
 
Prijímanie na VŠ v SR
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Podiel absolventov prijatých na VŠ v SR
69
34 %
27 %
79 z 229 absolventov
+Úspešnosť prijímania na VŠ v SR
72
93 %
85 %
79 z 85 prihlásených
 
Inšpekcia
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Riadenie školy
-
-
75
inšpekcia od šk. roku 2006/07 neprebehla
+Podmienky výchovy a vzdelávania
-
-
74
inšpekcia od šk. roku 2006/07 neprebehla
+Výchovno-vzdelávací proces
-
-
75
inšpekcia od šk. roku 2006/07 neprebehla
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
66
0,5
1,2
400 € na 790 žiakov
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
22
9,5
12,2
75 učiteľov na 790 žiakov
+Využívanie IKT / DT
81
73 %
52 %
55 z 75 učiteľov
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
1 905 €
2 397 €
1 504 618 € na 790 žiakov
+Vlastné zdroje školy
21
0,0 %
8,9 %
0 € k 1 504 620 €
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Počet žiakov
-
-
-
+Počet externých žiakov
 
-
-
+Podiel externých žiakov
 
-
-
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
-
-
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
-
-
+Počet pedagógov
-
-
0
 

Komentár školy

Pokiaľ máte záujem, pošlite, prosím, stručný text predstavujúci vašu školu, spolu s najväčšími dosiahnutými úspechmi, na .

Komentáre používateľov

30.03.2020, 12:52, INEKO
V šk. roku 2017/18 vykonala Štátna školská inšpekcia (ŠŠI) na tejto škole inšpekciu vo vzťahu k vykonávaniu písomnej formy maturít a zistila nižšie uvedené nedostatky, ktoré mohli ovplyvniť výsledok daného testovania žiakov na škole:
- Nedôsledne rozdali testy v 1 skupine, kde žiaci sediaci vedľa seba v susedných radoch mali test z ANJ s rovnakým kódom, čo po upozornení školskou inšpektorkou napravili.
- V tejto škole, v ktorej bolo opomenuté ohodnotenie 10 testových úloh (ANJ, B2), boli školskou inšpektorkou zistené nesprávne ohodnotené úlohy a predsedníčka ŠMK rozhodla o uznaní odpovedí neuvedených v kľúči za správne bez konzultácie s NÚCEM.
(zdroj: https://www.ssiba.sk/admin/fckeditor/editor/userfiles/file/Dokumenty/SPRAVY/2018/ECaPFIC_2017_18.pdf)
30.03.2020, 12:52, INEKO
V šk. roku 2018/19 vykonala Štátna školská inšpekcia (ŠŠI) na tejto škole inšpekciu vo vzťahu k vykonávaniu písomnej formy maturít a zistila nižšie uvedené nedostatky, ktoré mohli ovplyvniť výsledok daného testovania žiakov na škole:
- Ukončovanie administrácie prebiehalo predpísaným spôsobom, administrátori odovzdali testy, odpoveďové hárky a ostatné materiály v určenom čase a skontrolovali ich spolu so školskými koordinátormi. Pri následnom roztriedení a oddeľovaní odpoveďového hárku bolo zistené neprepísanie odpovedí na kópiu odpoveďových hárkov 3 žiakov, čo vyriešili preškrtnutím nečitateľnej odpovede a doplnením odpovede do kópie samotnými žiakmi pod dohľadom predsedu PMK, ale za neprítomnosti predsedu ŠMK a školských inšpektoriek. U jedného žiaka tejto SOŠ nebol viditeľný ani kód školy a rodné číslo, údaje doplnil na kópiu predseda PMK, čo potvrdil podpisom.
- U viacerých žiakov skupín 04 a 05 (ANJ B1) boli vykonané väčšie počty opráv. V prípade 1 žiaka boli z 5 prepísaných odpovedí 2 prepísané totožne a 3 z nesprávnych na správne iným perom. Kontrolou rodných čísel bolo zistené, že išlo o jedného zo žiakov, ktorým bolo umožnené opraviť odpoveďového hárku za prítomnosti predsedu PMK bez prítomnosti 2 školských inšpektorov, ktorí v tom čase kontrolovali iné skupiny. Spätne nebolo možné posúdiť, či všetky opravy vykonali pod dozorom predsedu PMK alebo boli vykonané počas administrácie.
- Odborné a organizačné problémy riešili konzultáciou s NÚCEM.
(zdroj: https://www.ssiba.sk/admin/fckeditor/editor/userfiles/file/Dokumenty/SPRAVY/2019/132_143_ECaPFIC_2019.pdf)
30.11.2015, 12:52, INEKO
Táto škola je jednou z 90-tich škôl na Slovensku, ktorých žiaci sa zapojili do súťaží (korešpondenčných seminárov) organizovaných občianskym združením Trojsten. Celkovo sa v šk. roku 2014/15 do súťaží, medzi ktoré patria Fyzikálny korešpondenčný seminár, Korešpondenčný matematický seminár, Medzinárodný matematický seminár iKS, Korešpondenčný seminár z programovania, Fyzikálny náboj a Matematický náboj, zapojilo 0,8 % z celkového počtu žiakov školy, čo radí školu na 81. miesto v rámci celého Slovenska.