Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

Stredná odborná škola, A. Dubčeka 2, Vranov nad Topľou

366 žiakov (z toho 0 externých)
28 zo sociálne znevýhodneného prostredia
49 pedagógov (šk. rok 2023/2024)

+ INEKO Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2015/16 - 2018/19)

3,9
škola s podpriemernými výsledkami žiakov
čo to znamená?
3,6Maturity
4,0Pridaná hodnota
4,0Nezamestnanosť absolventov
4,5Prijímanie na VŠ v SR
4,5Mimoriadne výsledky
-Inšpekcia

Hodnotenie používateľmi

(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Kvalita pedagógov
Odborné znalosti pedagógov, ich motivácie pre vzdelávanie nad rámec základného učiva
Prístup pedagógov
Spôsob odovzdávania vedomostí a komunikácie so žiakmi, prístup pri domácich úlohách a skúšaní
Stav a vybavenie školy
Stav budov, tried, odborných miestností (napr. dielní), jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Prostredie školy a klíma
Pocit žiakov z prostredia školy, jej atmosféry a okolia, ponuka mimoškolských aktivít
Celkové hodnotenie(počíta sa automaticky)
3,0
1 hodnotenie
Pridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2018/19)

Maturity
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
5
33
43
na základe 36 žiakov
+Matematika
-
-
32
 
+Maďarský jazyk
-
-
49
 
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
-
-
44
 
+Anglický jazyk B1
8
34
50
na základe 35 žiakov
+Anglický jazyk B2
-
-
67
 
+Anglický jazyk C1
-
-
48
 
+Nemecký jazyk B1
-
-
39
 
+Nemecký jazyk B2
-
-
53
 
+Nemecký jazyk C1
-
-
57
 
 
Pridaná hodnota
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Pridaná hodnota zo slovenského jazyka
4
-5,80
-0,07
na základe 34 žiakov
 
Nezamestnanosť absolventov
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Nezamestnanosť absolventov
3
24,7 %
9,1 %
19 z 77 absolventov
+Regionálne uplatnenie
28
1,60
1,32
24,7 % oproti 15,4 % v okrese
 
Prijímanie na VŠ v SR
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Podiel absolventov prijatých na VŠ v SR
25
12 %
31 %
9 z 77 absolventov
+Úspešnosť prijímania na VŠ v SR
21
82 %
89 %
9 z 11 prihlásených
 
Inšpekcia
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Riadenie školy
-
-
72
inšpekcia od šk. roku 2009/10 neprebehla
+Podmienky výchovy a vzdelávania
-
-
79
inšpekcia od šk. roku 2009/10 neprebehla
+Výchovno-vzdelávací proces
-
-
65
inšpekcia od šk. roku 2009/10 neprebehla
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
77
2,7
1,5
1 000 € na 367 žiakov
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
53
11,2
12,2
41 učiteľov na 367 žiakov
+Využívanie IKT / DT
100
100 %
92 %
41 z 41 učiteľov
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
3 594 €
3 447 €
1 318 925 € na 367 žiakov
+Vlastné zdroje školy
32
0,4 %
7,1 %
4 780 € k 1 314 140 €
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Počet žiakov
68
367
306
+Počet externých žiakov
 
45
22
+Podiel externých žiakov
 
12,3 %
8,7 %
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
6
1
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
1,6 %
0,5 %
+Počet pedagógov
71
41
34
 

Komentár školy

Pokiaľ máte záujem, pošlite, prosím, stručný text predstavujúci vašu školu, spolu s najväčšími dosiahnutými úspechmi, na .

Komentáre používateľov

30.03.2020, 12:52, INEKO
V šk. roku 2017/18 vykonala Štátna školská inšpekcia (ŠŠI) na tejto škole inšpekciu vo vzťahu k vykonávaniu písomnej formy maturít a zistila nižšie uvedené nedostatky, ktoré mohli ovplyvniť výsledok daného testovania žiakov na škole:
- Ukončovanie administrácie neprebiehalo predpísaným spôsobom.
- Administrátorka nedbanlivo pristúpila k svojim povinnostiam - nezabezpečila v stanovenom čase prítomnosť žiakov v triede a odloženie telefónov.
- Hodnotiteľov neoboznámili so spôsobom hodnotenia a kľúčom.
(zdroj: https://www.ssiba.sk/admin/fckeditor/editor/userfiles/file/Dokumenty/SPRAVY/2018/ECaPFIC_2017_18.pdf)