Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

SOŠ elektrotechnická, Hviezdoslavova 44, Stropkov

380 žiakov (z toho 115 externých)
1 zo sociálne znevýhodneného prostredia
32 pedagógov (šk. rok 2022/2023)

+ INEKO Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2010/11 - 2013/14)

6,0
škola s veľmi dobrými výsledkami žiakov
čo to znamená?
5,3Maturity
3,4Pridaná hodnota
7,8Nezamestnanosť absolventov
6,2Prijímanie na VŠ v SR
0,0Mimoriadne výsledky
7,2Inšpekcia

Hodnotenie používateľmi

(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Kvalita pedagógov
Odborné znalosti pedagógov, ich motivácie pre vzdelávanie nad rámec základného učiva
Prístup pedagógov
Spôsob odovzdávania vedomostí a komunikácie so žiakmi, prístup pri domácich úlohách a skúšaní
Stav a vybavenie školy
Stav budov, tried, odborných miestností (napr. dielní), jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Prostredie školy a klíma
Pocit žiakov z prostredia školy, jej atmosféry a okolia, ponuka mimoškolských aktivít
Celkové hodnotenie(počíta sa automaticky)
5,0
1 hodnotenie
Pridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2013/14)

Maturity
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
24
50
56
na základe 53 žiakov
+Matematika
-
-
36
 
+Maďarský jazyk
-
-
45
 
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
-
-
44
 
+Anglický jazyk B1
47
50
51
na základe 37 žiakov
+Anglický jazyk B2
-
-
70
 
+Anglický jazyk C1
-
-
-
 
+Nemecký jazyk B1
98
62
36
na základe 14 žiakov
+Nemecký jazyk B2
-
-
67
 
+Nemecký jazyk C1
-
-
-
 
 
Pridaná hodnota
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Pridaná hodnota zo slovenského jazyka
55
0,34
-0,11
na základe 23 žiakov
 
Nezamestnanosť absolventov
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Nezamestnanosť absolventov
26
18,9 %
14,6 %
10 z 53 absolventov
+Regionálne uplatnenie
56
1,21
1,39
18,9 % oproti 15,6 % v okrese
 
Prijímanie na VŠ v SR
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Podiel absolventov prijatých na VŠ v SR
24
9 %
27 %
5 z 53 absolventov
+Úspešnosť prijímania na VŠ v SR
100
100 %
85 %
5 z 5 prihlásených
 
Inšpekcia
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Riadenie školy
38
74
75
inšpekcia v šk. roku 2007/08
+Podmienky výchovy a vzdelávania
49
76
74
inšpekcia v šk. roku 2007/08
+Výchovno-vzdelávací proces
53
77
75
inšpekcia v šk. roku 2007/08
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
63
0,0
1,2
0 € na 167 žiakov
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
13
9,0
12,2
15 učiteľov na 167 žiakov
+Využívanie IKT / DT
67
60 %
52 %
9 z 15 učiteľov
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
4 266 €
2 397 €
712 404 € na 167 žiakov
+Vlastné zdroje školy
21
0,0 %
8,9 %
0 € k 712 404 €
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Počet žiakov
-
-
-
+Počet externých žiakov
 
-
-
+Podiel externých žiakov
 
-
-
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
-
-
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
-
-
+Počet pedagógov
-
-
0
 

Komentár školy

Pokiaľ máte záujem, pošlite, prosím, stručný text predstavujúci vašu školu, spolu s najväčšími dosiahnutými úspechmi, na .

Komentáre používateľov

30.03.2020, 12:52, INEKO
V šk. roku 2018/19 vykonala Štátna školská inšpekcia (ŠŠI) na tejto škole inšpekciu vo vzťahu k vykonávaniu písomnej formy maturít a zistila nižšie uvedený nedostatok, ktorý mohol ovplyvniť výsledok daného testovania žiakov na škole:
- Počas zverejňovania zadaní administrátor nevykonával v učebni dozor nad žiakmi, po príchode dal pokyn na začatie administrácie a neposkytol žiakom čas určený na výber témy.
(zdroj: https://www.ssiba.sk/admin/fckeditor/editor/userfiles/file/Dokumenty/SPRAVY/2019/132_143_ECaPFIC_2019.pdf)