Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

Stred. zdravot. škola, Lúčna 2, Lučenec

237 žiakov (z toho 31 externých)
0 zo sociálne znevýhodneného prostredia
27 pedagógov (šk. rok 2022/2023)

+ INEKO Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2008/09 - 2011/12)

6,5
škola s veľmi dobrými výsledkami žiakov
čo to znamená?
4,5Maturity
-Pridaná hodnota
9,1Nezamestnanosť absolventov
6,2Prijímanie na VŠ v SR
2,0Mimoriadne výsledky
7,9Inšpekcia

Hodnotenie používateľmi

(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Kvalita pedagógov
Odborné znalosti pedagógov, ich motivácie pre vzdelávanie nad rámec základného učiva
Prístup pedagógov
Spôsob odovzdávania vedomostí a komunikácie so žiakmi, prístup pri domácich úlohách a skúšaní
Stav a vybavenie školy
Stav budov, tried, odborných miestností (napr. dielní), jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Prostredie školy a klíma
Pocit žiakov z prostredia školy, jej atmosféry a okolia, ponuka mimoškolských aktivít
Celkové hodnotenie(počíta sa automaticky)
4,0
1 hodnotenie
Pridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2010/11)

Maturity
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
59
58
56
na základe 58 žiakov
+Matematika
-
-
42
 
+Maďarský jazyk
-
-
50
 
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
-
-
46
 
+Anglický jazyk B1
70
54
48
na základe 26 žiakov
+Anglický jazyk B2
94
80
63
na základe 1 žiaka
+Anglický jazyk C1
-
-
-
 
+Nemecký jazyk B1
57
38
37
na základe 31 žiakov
+Nemecký jazyk B2
-
-
46
 
+Nemecký jazyk C1
-
-
-
 
 
Pridaná hodnota
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Pridaná hodnota zo slovenského jazyka
-
-
-
 
 
Nezamestnanosť absolventov
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Nezamestnanosť absolventov
88
7,1 %
17,7 %
4 z 56 absolventov
+Regionálne uplatnenie
98
0,31
1,46
7,1 % oproti 23,3 % v okrese
 
Prijímanie na VŠ v SR
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Podiel absolventov prijatých na VŠ v SR
79
48 %
29 %
27 z 56 absolventov
+Úspešnosť prijímania na VŠ v SR
65
77 %
69 %
27 z 35 prihlásených
 
Inšpekcia
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Riadenie školy
44
76
74
inšpekcia v šk. roku 2006/07
+Podmienky výchovy a vzdelávania
39
73
73
inšpekcia v šk. roku 2006/07
+Výchovno-vzdelávací proces
98
92
77
inšpekcia v šk. roku 2006/07
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
69
0,0
0,9
0 € na 215 žiakov
 
Účasti na súťažiach
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Počet účastí na súťažiach
55
0,0
0,6
z max. počtu 2 súťaží
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
81
15,3
14,2
33 učiteľov na 215 žiakov
+Využívanie IKT / DT
98
97 %
43 %
32 z 33 učiteľov
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
2 454 €
2 171 €
527 659 € na 215 žiakov
+Vlastné zdroje školy
33
0,3 %
8,8 %
1 689 € k 525 971 €
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Počet žiakov
-
-
-
+Počet externých žiakov
 
-
-
+Podiel externých žiakov
 
-
-
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
-
-
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
-
-
+Počet pedagógov
-
-
-
 

Komentár školy

Pokiaľ máte záujem, pošlite, prosím, stručný text predstavujúci vašu školu, spolu s najväčšími dosiahnutými úspechmi, na .

Komentáre používateľov